![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zo moeilijk is het voor eerlijke mensen.....
![]() ![]() http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-h...amen-a2814042/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En al zeker in jullie geval....Jij kapitaalkrachtig en je vriendin (vrouw) hoog opgeleid en eveneens niet arm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Palaberen met de advocaat aan de telefoon hielp niet. De officier was zelf ondersteboven van wie dat bevel zou kunnen gegeven hebben. Ik zie haar nog gaan, een meisje van1.55 meter tussen 6 grote agenten. De officier zei nog gedegoûteerd, nu heb ik een pint nodig. Uitzonderlijk mocht ik haar nog zien voor ze naar Brugge vervoerd werd. De commissaris was echt gegeneerd, het was een bevel van hogerhand. Men heeft haar naar Brugge vervoerd, vreemdelingen opvang (in feite de oude lugubere gevangenis) met loeiende sirenes gedurende het ganse traject van een drie kwartier aan hoge snelheid zelfs door rode lichten alsof ze een internationale crimineel was. Het ergste was dat we een week voordien voor de familierechtbank door 3 rechters waar we voor stonden een procureur een positieve uitslag werden beloofd. Maar eerst moet de uitspraak officieel worden bevestigd. Dat wist degenen van overhand die mij zochten ook en hebben daarom haar een week nadat de zitting van de rechtbank plaats had gehad haar laten oppakken. Ik heb haar gedurende een maand elke dag bezocht en moeten wachten oa tussen stinkende mannen en vrouwen in woestijnkledij die wel een verblijfskaart hadden. Afgetast worden om haar dan een uurtje in de groepszaal te kunnen zien. Ik heb daar schrijnende gevallen gezien in refter van mensen die men zag dat ze elkaar echt graag zagen zoals een homo uit Turnhout die elke dag 5 uur onderweg was om zijn vriend te zien. Zelfs een jonge Amerikaanse die bezocht werd door haar vriend en andere koppels die uit elkaar gerukt werden en die naarmate de tijd verstreek uiteengerukt werden en de partner op het vliegtuig gezet. Als je dat een maand meemaakt krijg je een ander gedacht van blinde regels tegen immigratie en vraag je je af waarom bonafide mensen waar het vingerdik op ligt dat ze elkaar graag zien zo behandeld worden en men op straat internationaal crapuul gerust laat en niet oppakt Elke dag was ik zo 3 uur kwijt die ik moest inhalen en mentaal ging ik erdoor maar moest me van buitenaf sterk laten zien, alsof er niets was. Normaal gezien doen ze maar verplichte repatriatie na ten vroegste een maand maar haar hebben ze al op het einde van de eerste week naar het vliegtuig in Zaventem gevoerd (het was echt naar ons toe gericht). Ik had haar verwittigd te weigeren in het vliegtuig te gaan en indien ze toch haar zouden binnen duwen een schandaal te maken op het vliegtuig. Zover is het niet gekomen men heeft haar teruggebracht naar Brugge. Ze lag op een groeps slaapkamer die stonk naar het zweet. Tijdens de nacht probeerden negerinnen in haar bed te komen om sex te hebben. Onvoorzien werd ik na een maand verwittigd dat mijn vriendin werd vrijgelaten. De officiele uitspraak van de rechtbank was eindelijk aangekomen. De gemeente werd veroordeeld alle kosten van het gerecht te betalen. Ik heb geen wrok, we zijn er sterker uitgekomen en zijn uiteindelijk 3 weken terug getrouwd. Laatst gewijzigd door Gipsy : 30 juli 2016 om 21:01. |
|
![]() |
![]() |