![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Pintje wordt 5 cent duurder
Verhoging vanaf 1 september 12:57:40 ![]() Op 1 september verhoogt Interbrew de prijs van het vatenbier met 3,47 procent. Dat heeft tot gevolg dat de Belgische caféhouders vanaf die datum verplicht zullen zijn om hun verkoopprijzen aan te passen, zo meldt Federatie Ho.Re.Ca Vlaanderen vanmorgen in een persmededeling. Interbrew brengt onder meer de merken Jupiler en Stella Artois op de markt. Op 1 oktober zal de brouwerijgroep ook de prijs van het flessenbier verhogen en traditiegetrouw zullen de overige brouwerijen, zoals Alken-Maes en Haecht, de marktleider hierin volgen, aldus Ho.Re.Ca Vlaanderen. Velen zijjn nu genoodzaakt over te stappen naar Derby & Kaiser Pils, maarde er gaan opnieuw vele banen sneuvelen in de horeca.Benzine , groenten, fruit, pilsje, ziekenhuisopname,... stilaan onbetaalbaar en met de VLD gaat alles weer beter... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Oplossing: drink alleen pilsbier van den Aldi; 28 cent voor nen 33-er, 45 cent voor nen halve liter!
En dat is werkelijk hoogkwalitatief bier (vooral de halve liter Duitse pilsen), veel beter dan Derby en die andere rommel... Aldipils is zelfs beter dan Maes, Jupiler, Artois enzovoort... Laatst gewijzigd door Attiladehun : 25 augustus 2004 om 14:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en ik ken vrienden die blind zijn geworden van dat goedkope drank uit Lidl en Aldi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat gij nen hele nacht op 't gemak zit, komt omdat ge zo ne broekschijter zijt... En uw blindgeworden vrienden zullen wel eau de Cologne gedronken hebben... of ontsmettingsalcohol... Laatst gewijzigd door Attiladehun : 25 augustus 2004 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Dat verhaal van die Aldi-pils klopt niet.
Ik heb zelf 15 jaar op een brouwerij gewerkt. Aldi vraagt op geregelde tijden offertes voor levering van een bepaald aantal hectoliters in blik. Veel brouwerijen spelen daar op in vooral als ze met overproduktie zitten. Zo kan het evengoed zijn dat je Jupiler, Cristal of andere piks drinkt in Aldiblik. Slingshot |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Groen Valkje : minder zuipen en werk zoeken
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Attiladehun : 25 augustus 2004 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leve Schultenbraü, leve den Aldi! Weg met alle Aldihaters...8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Kan ik niet geloven dat dat Aldu bier ( karsquel ??? ) in wit gouden blikjes Jupiler of Stella zou zijn, want steeds heb ik darmproblemen , buikloop en er blijft zo een slechte smaak in je mond hangen, 8 frank voor een blikje, wat is de productieprijs dan , Aldisupermarkten en andere zijn gemaakt om armen om zeep te helpen, want al die mensen die daar gaan kopen zien er vreselijk uit, nog niet opgelet misschien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En om te bewijzen is dat ik nooit merkfrisdranken koop maar altijd de cola of ice-tea van aldiproducten. Maar voor een pintje verkies ik toch nog steeds een jupilerke en dan vind je nu niet in den aldi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb daar nochtans al chique(schoon) volk zien winkelen. En ik dan? Hebt ge mij al eens goed bekeken? Ik kom zo uit een schilderij van Brueghel gestapt...8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
WC-rollen , servetten , kuisproducten voor de kuismadam,... want mag allemaal niet veel kosten van madam en mijnheer, maar of ze zelf nuttigen , betwijfel ik, de wc-rollen en servetten wel , maar voeding en zo , denk ik niet |
|
![]() |
![]() |