![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jan van den Berghe stond jaren aan kop qua aantal berichten op het forum, maar onlangs reed Dronkoers hem voorbij.
Vandaag (18 juli 2013 ) is het klassement als volgt ( podium ): 1) Dronkoers - 84.866 berichten 2) Jan van den Berghe - 83.474 berichten 3) Jazeker - 66.743 berichten ......... ......... 22) Antoon - 28.912 berichten sinds 2 september 2002 Nog indrukwekkender is de gemiddelde snelheid van onze nieuwe gele trui. Terwijl Jan van den Berghe reeds op 7 September 2002 geregistreerd was, heeft Dronkoers pas op 21 Januari 2007 zijn profiel geregistreerd. Zodoende meten we de volgende gemiddelde snelheden: Dronkoers - 12.850 berichten per jaar, of 35 per dag Jan van den Berghe - 7.700 berichten per jaar, of 21 per dag Jazeker - 7.085 berichten per jaar, of 19 per dag ........ ........ Antoon - 2.670 berichten per jaar, of 7 per dag. Proficiat Dronkoers! ............ ![]() ................... ![]() . . . BRON . . . Laatst gewijzigd door Antoon : 18 juli 2013 om 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "onlangs", bon, dat is ook een interpretatie natuurlijk
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Het was een mooi grafschrift geweest voor Jazeker :
66.743 berichten |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is te berekenen: Er is tussen die twee een verschil van gemiddeld 14 berichten per dag. Het huidig verschil in totaal aantal berichten is ongeveer 1400 berichten. De inhaalbeweging is dus ongeveer 100 dagen geleden gebeurd, dus zeg maar tweede week van april 2013. Dat valt nog onder 'onlangs' ... ![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 18 juli 2013 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar uw eerste zin klopt niet. De Jan is aan een inhaalbeweging bezig.... Dronkoers zit al in de gele trui.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat snap ik wel. Maar Jan heeft heel lang aan de leiding gestaan. Als hij aan een inhaalbeweging bezig is, dan kan hij opnieuw de gele trui pakken ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw informatie betekent dat Dronkoers al langer dan april 2013 de gele trui draagt. Moeilijk dan om te weten wanneer. Wat we wel kunnen berekenen is het volgende: Gezien het verschil in totaal aantal berichten ongeveer 1400 bedraagt, en Jan gemiddeld 21 berichten per dag plaatst, dan kunnen we aannemen dat Jan de gele trui te pakken krijgt over een ietsje meer dan twee maanden, meer bepaald eind september 2013. Rekening houdend met een aantal axioma's: hij blijft hetzelfde aantal berichten per dag plaatsen, en Dronkoers komt niet terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze draad kan motiverend werken ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de rangschikking staan pertang een paar namen die niet (of weinig) posten... De cijfers zullen dus nog veranderen.
-Pelgrim (komt niet meer posten geloof ik) -Zwartengeel (komt niet meer posten geloof ik) -Jaani_Dushman (komt niet meer posten geloof ik) -Pietje (Post niet vaak meer) -AdrianHealey (komt niet meer posten geloof ik) -liberalist_NL (komt niet meer posten geloof ik) -duveltje382 (Komt af en toe eens iets posten maar niet vaak) -Herr Flick (komt niet meer posten geloof ik) Jaz zal ook niet meer posten ( ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Die heeft dus minstens 6 Marokkaanse vrouwen. ![]() Ik zou ook geen tijd meer hebben om hier te komen zeveren.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet beter mijn best doen.