![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Delfi, groot internetportaal (Estonia) is door Straatsburg veroordeeld tot een zware boete voor de lasterlijke commentaren van hun anonieme posters.
Dit is een precedent, dat ook wel gezien wordt als een inbreuk op de vrije meningsuiting, dat de internetportalen verantwoordelijk maakt voor de commentaren van hun anonieme posters. Die posters zouden wel eens hun anonimiteit kunnen verliezen via de bekendmaking van het ID. Amaai politics.be. http://www.abc.es/sociedad/20131023/...310232045.html Laatst gewijzigd door eno2 : 23 oktober 2013 om 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En daar begint het mee.
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoog tijd dat al die niet door het volk aangestelde rechters uit hun ambt worden ontzet! Zij hebben geen groter recht van spreken dan wie dan ook want zij vertegenwoordigen de volkswil niet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er worden geen voorwaarden gesteld aan het portal. Het vonnis lijkt mij redelijk en de boete is laag. http://ukhumanrightsblog.com/2013/10...-get-involved/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
De misdaad was de lasterlijke en beledigende commentaren van de deelnemers in de forumdiscussie Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk ging het over 30000€ in Estonia. Citaat:
|