![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had dit (een deel) al gepost in een andere draad maar kon het niet laten om er een eigen draadje van te maken daar ik dit nodig achtte om het toch nog eens even extra in de aandacht weten te trekken.
Blijven wij dit maar met lede ogen aanschouwen is dan weer de hamvraag? Moeten wij ons echt laten overdonderen door diegenen die in de geschiedenis boeken al vermeld staan met een oneervolle vermelding als wereldveroveraars? En het stopt NIET!!!! Een greep uit wat kranten artikels 'leerde' ... Bedreigingen ![]() Moslimbeurs ![]() Islamitische beurs Die vent flipt helemaal door dacht ik. Grenzen dicht en buitenzetten is de beste optie willen we niet in ijltempo WW3 gaan ... ![]() Heren en dames Politici, slaapt u vooral rustig verder zou ik zeggen. ![]() Of dragen al deze Politici de zin, het zal mijn tijd wel duren, hoog in het vaandel misschien? Wel een beetje kort door de bocht dacht ik, want ze houden geen rekening met hun kinderen en kleinkinderen andere mensen die in rust en vrede willen leven en de zever over moslim/islam meer dan beu zijn. Ik heb er geen idee van wat er staat aan te komen maar ik heb er persoonlijk geen goed idee over, onze kinderen en kleinkinderen (ik hoop van niet) gaan nog wat meemaken dacht ik ... ![]() ![]() p.s. Ik kijk zelfs al niet meer naar de 'luchtverkopersshow' die als titel 'Villa Politica' draagt. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 oktober 2013 om 05:38. |
![]() |
![]() |