![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Kan iemand mij zeggen hoe ik zonder photoshop dit plaatje kan vergroten?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() je kan dat gewoon in Paint (bureau-accessoires ---> Paint)
daar: Afbeelding ---> uitrekken, percentage ingeven. ik zou dat persoonlijk niet doen, want je zult pixels gaan zien...
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nergens op het internet kan ik deze (pers) foto grott vinden, het is een schande. En ik heb m nodig. Schitterende film trouwens... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() tja, hoe groot wil je'm printen?
deze is wel geestig: http://homokaasu.org/rasterbator/ met de rasterbator kan je piepkleine foto's opblazen tot afficheformaat. check it out.
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Homo Kaasu?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga dichter bij uw scherm zitten.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Water geven..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verrekijker kopen...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mja ge moogt uw verrekijker dan wel nie omgekeerd houden anders helpt da nie veel é
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() een projector aansluiten op je pc, een grote muur uitzoeken, een heel groot blad lichtgevoelig papier erop aanbrengen (beschermlaag nog niet verwijderen!), zorgen dat je projector en je muur in één ruimte staan en zorgen dat het donker is zodat er geen storend licht op de lichtgevoelige plaat komt.
Dan leg je powerpoint aan, ge zet dat plaatje op full-screen, ge projecteert dat op het lichtgevoelig papier... en voil�*, klaar is kees.
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() oh man oh man. wat heb ik mij toch omringt door een goed stel meedenkende forumgenoten! Merci merci!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() ja zeg, dan heb ik het nog niet eens gehad over de visbokaalmethode waarbij je het beeld van een projector door een gevulde (maar bij voorkeur visloze) visbokaal stuurt om zo een breder beeld te krijgen.
Ge krijgt dan ook toffe kleureneffecten en buigingen, maar dat zijn details hé. En als ge nog es met een probleem zit, ge zegt het maar é ![]()
![]() |