![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het niet te begrijpen...
En niet vanwege het Engels, dacht ik! Begrijpen ze het zelf wel? Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Sorry, maar dat hadden we al eens gezien dacht ik. En het heet "The Muslim Conundrum"
En in feite begint het met dit .... Everyone seems to be wondering why fanatical Muslims are so quick to commit suicide. Lets have a look at the evidence: - No pork chops - No hot dogs - No burgers - No beer - No Christmas - No NewYear - No television - No football - No smoking ... - Then they tell them that "when you die, it all gets better"?? (you know virgins etc ...) Well no sh*t Sherlock!... It's not like it could get much worse THE MUSLIMS ARE NOT HAPPY! ..... Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 27 oktober 2013 om 16:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Neen hoor,ze zijn altijd ongelukkig.Ze gaan pas tevreden zijn als iedereen ongelukkig is.Zelfs het water uit de kraan is een slecht ding.Het enige geluk dat je kan bereiken is pas na de dood te bereiken.
Alléz,het ideale kiesvolk voor de sossen dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is daarom niet minder waar. Weg van hun land omdat het er niet goed (om welke reden dan ook) is. en het eerste wat ze doen als ze elders (mogen) komen het willen veranderen naar hoe het bij hen is. Laatst gewijzigd door DewareJakob : 27 oktober 2013 om 16:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een steenrijke sjeik neemt in Londen een klassieke "cab" (taxi). Hij geeft de chauffeur het adres waar hij heen wil. Plots vraagt hij: "Wilt u a.u.b. de radio uitzetten. Mijn geloof verbiedt mij daarnaar te luisteren. In de Profeet zijn tijd bestond geen radio en zeker géén pop-muziek." De chauffeur antwoordt beleefd "Yes sir..." en zet de radio uit. Een paar seconden later zet de chauffeur onverwacht zijn cab tegen de stoeprand, stapt uit en opent het portier voor de sjeik. "Maar wat doet u nu!?" roept de sjeik verbaasd en verontwaardigd. "Ik ben toch nog niet ter bestemming?". "Indeed sir" zegt de chauffeur "Maar ziet u, in de tijd van de Profeet waren er geen auto's en dus ook geen taxi's. So get out and wait for the next camel!"
Laatst gewijzigd door quercus : 27 oktober 2013 om 17:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() @bf62: Ik ben het helemaal eens met het fragment dat u geciteerd hebt. Het is echt gewoon een kwestie van tijd. Onze politici hebben allen oogkleppen op en de modale Belg volgt oftewel slaafs de poco-mentaliteit oftewel heeft-ie gewoon geen ballen aan zijn lijf om echt standvastig op te treden tegen de diareekleurige invasie van ons land (en heel Europa). Op een bepaald tijdstip zal de bom barsten, en dan is het te laat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() In feite kunt ge op die manier zeggen dat degene die daar op een eilandje een aantal heeft omgebracht het juist gezien had. Hij had het niet voor de vreemdelingen maar hij trof de pamperaars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hier integreren door hun eigenheid, identiteit, cultuur enz te pamperen? Kan het gekker? Trouwens dat ruikt eerder naar apartheid.
Laatst gewijzigd door kwantum : 28 oktober 2013 om 13:16. |
![]() |
![]() |