![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() namaste forum tijgers,
Ik las vorige week dat er dus 100 ton gifgas is in Syrie en ik vraag mij af hoeveel geld dit kostte om te fabriceren. Wat voor soort gifgassen zijn dit? Ik hoorde wel over cyclon B, sarin, zenuw gassen, chloor gassen, enz. Hoeveel geld gaat het kosten om deze 100 ton gifgas te vernietigen? Ik schat dat dit minimaal 3 miljard dollar zal kosten en het afval moet men nog ergens dumpen of gewoon in zee he, genoeg vissen die dood moeten op aarde, mooi he, die mensapen. Ik en Wieroe zijn mensenhaters nu geworden, schaf de mensapen af en je lost 99 procent van alle problemen op op aarde, Gaia, Dharti Maata, Aywa (alien planet avatar), Mother Earth, enz. En weet iemand hoeveel gifgas er verder nog is in het hele midden oosten en in israel? Ook Inida en Pakistan hebben duizenden tonnen gifgas, echt hopeloze wereld is dit geworden, allemaal vieze vuile politiek en money business. Geld is nooit vies en nooit zwart, omdat het niet uit Afrika komt. Ja wij willen weten nu op wat voor beesten planeet wij terecht zijn gekomen, Wieroe zegt mij zo vaak dat hij nooit een mens heeft gezien op aarde, wel vieze vuile mensapen, incl mij maar geen Manush. Rara waarom zegt Wieroe dit als geniale hindoe kat in delft kennisstad? dewanand en wieroe hindoe fundamentalisten planet of the intelligent apes |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Raar! U vraagt zich niet af, waar er iets te eten of te drinken valt.
Zegt U nu eens, wat U heeft geslikt, Annunaki! |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Terwijl men die oude gifgassen vernietigd kunnen ze nieuwe aan Syrië leveren.
#4 |
Banneling
|
![]() Tuurlijk! Die oude waren toch al " over datum".
|
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Wieroe zegt mij zo vaak dat hij nooit een mens heeft gezien op aarde, wel vieze vuile mensapen, incl mij maar geen Manush. Rara waarom zegt Wieroe dit als geniale hindoe kat in delft kennisstad?