![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Draagt u een steentje bij voor kinderrechten wereldwijd?
Voor mijn afstudeerscriptie verricht ik een onderzoek naar hoe ontwikkelingsorganisaties zich positioneren in de digitale media. Dit onderzoek is vooral gericht op de Belgische NGO's die zich richten op ontwikkelingsprojecten voor kinderrechten wereldwijd. De grote vraag is dan ook, hoe denkt u hierover? De enquête bestaat uit 16 korte vragen waarin uw mening wordt gevraagd. De duur van deze enquête is 5 tot 10 minuten. Uw deelname is geheel anoniem en de resultaten zullen alleen gebruikt worden voor mijn afstudeeronderzoek. Ik dank u vriendelijk voor uw deelname. Hartelijke groet, Studente, Hogeschool Utrecht http://www.thesistools.com/web/index.php?id=373255&code |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gierig is plezierig en dat gaat niet zonder slavernij, uitbuiting en kinderarbeid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Helaas
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geheel anoniem. Jaja.
In alle geval, ik heb evenveel vertrouwen in de grote NGO's als in het goede leiderschap van een doorsnee politicus.
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Alle meningen zijn welkom!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter