![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.zita.be/nieuws/economie/2...n-opnieuw.html
Hier zijn ze weer de +++INBEVGIEREN +++ Die bedriegers weten altijd wat ,wij moeten hun bier boycotten, er zijn merken genoeg.Hun klootcao moet geld hebben zeker !! Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 5 november 2013 om 18:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel voor dat de horeca de prijzen niet aanpast, maar de glazen verhoudingsgewijs minder vult.
Zoals ze met de sigaretten gedaan hebben. Iedereen tevreden. Op de duur kan je 20 pinten drinken en toch nog negatief blazen. Hoe cool is dat niet?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Brouw je eigen bier ?
Maak je niet druk. Ze snijden in hun eigen vel. De consument is veel prijsbewuster geworden dan een paar jaar geleden. De horeca zal het graag horen... Laatst gewijzigd door Stingray : 5 november 2013 om 23:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik drink geen alkohol , dus ....
Maar ja , de prijs voor cafe-consumptie zal wel weer stijgen !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Er zijn belangrijker problemen in de biersector dan het kutbier van Inbev.
Het aanslepend Orvaltekort, dat ingaat tegen alle katholieke tradities, bijvoorbeeld. Of de bedreiging van de bron waar Rochefort haar water haalt. En jij komt hier over kutbier zaniken. Schaam u. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die bedoelde je?
![]() ![]() ![]() ![]() Ik drink ook geen alcohol (meer) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nieuw concept van café uitvinden; café's waar je uw eigen drinken mag meebrengen en enkel stoelgeld per uur betaald.
Of het winstgevend is laat ik in het midden, maar tegenwoordig heb je met een vzw ook al rap 200000€ loon heb ik begrepen.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Lol, typisch wederkerend jaarlijks drama
![]() Elk jaar zijn ze de eerste die aankondigen dat er eenprijsstijging komt, en elk jaar zit iedereen steen en been te klagen dat ze toch zo slecht zijn en zich moesten schamen en dat ze nu echt wel gaan stoppen met hun bier te kopen en bij de concurrentie gaan. Elk jaar opnieuw komt die concurrentie ook met prijsverhogingen waar dan quasi geen commentaar meer op gegeven wordt en elk jaar opnieuw blijkt dat noch Inbev noch de concurrentie plots gigantisch slechte cijfers optekent... Big deal... O ja, en elk jaar opnieuw vinden de klagers het uiteraard niet meer dan normaal dat hun loon wel omhoog gaat ![]() Ah well, straks nog fleske champieter kraken; bier is sowieso niet our most favourite, niet op cafe, niet als we uitgaan en niet als we thuis zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Es gibt kein Bier auf Hawaï
Es gibt kein Bier.. Drum geh'n wir nicht nach Hawaï Drum bleib ich hier... (und auf Hula, Hula, Hula hab' ich kein Bock ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/943/Consume...der-bier.dhtml
Alcohol zit zelfs niet in de index http://www.christoffelsadvocaten.be/...4c2bf8447915f7 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is Heineken van Inbev?
Laatst gewijzigd door DewareJakob : 6 november 2013 om 18:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Toch ongelooflijk hoe snel onze Pegasus de dingen doorgrondt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Jah, hier krijg ik dorst van...
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() InBev, SabMiller of Heineken zijn waarschijnlijk niet beter of slechter dan elkaar; de prijzen zullen over de lijn wel stijgen (los van dat accijnsgedoe in Nederland...).
Wat betreft Heineken, er zijn wat mij betreft mindere Nederlandse en Belgische Pilsen, zoals Amstel (ook van de Heineken groep) of Maes... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In spa heb ik en mijne maat eens door de voorraad van 3 caffées gedronken. De voorraad was niet groot, maar toch!
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yup
![]()
![]() |
![]() |