![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Een van mijn bedrijfjes heeft octrooien aan gevraagd voor verscheidene seksuele standjes die niet in de Kama Sutra staan. Het Europees octrooibureau heeft ze allemaal geweigerd. Ik heb klacht ingediend bij het WIPO. Als men planten of plantenextracten kan patenteren en die kapitaliseren waarom zou ik dan niet mogen verdienen door mensen attent te maken op tevoren ongekende mogelijkheden voor het seksuele spel ? Via Prism kan men toch gemakkelijk nagaan of mensen al dan niet van mijn inventiviteit en creativiteit gebruik maken zodat ik in alle eerlijkheid mijn verdienste kan op eisen. Mijn standjes zijn niet enkel goed voor relaties, gezondheid en wereldvrede. Ze kunnen indien het WIPO niet achterlijk doet ook het bruto wereld product en de Index voor Duurzame Economische Welvaart (ISEW) serieus doen stijgen.
Gelieve mijn petitie te onderschrijven. Dank bij voorbaat.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U kan geen gemeengoed patenteren. Dat is de enige reden waarom U geen kruisbeeld als dildo of vibrator kan laten toeschrijven aan uwzelve.
Om een voorbeeld te geven, Douwe Egberts en Philips hebben hetzelfde meegemaakt met het Senseo apparaat. Koffie zetten is niet te patenteren, alleen het apparaat zelf, als het voldoende verschillen heeft met bestaande , gepatenteerde apparaten.
![]() |
#3 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dus een patent op een gitaar kan maar niet op wat je met die gitaar maakt als ik je logica volg ? Zever in pakjes. Er zijn wel eigendomsrechten op liedjes. En ik vind dat mensen die andermans liedjes neuriën en door Prism betrapt worden door een camera op een straathoek of op hun laptop met onbemande drones mogen neergemaaid worden. Net zoals mensen die mijn standjes gratis gaan gebruiken. Kogel door het hoofd op het hoogtepunt.
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
De uitvinder van het wc-papier verdient zo'n 0.001 eurocent per velletje papier, meneer, en behoort tot de duizend rijksten op aarde mocht u dat niet weten. In Azië is na één week al de man vermoordt die op 15/06/1976 een patent heeft gekregen op het met de linker hand reinigen van de aars met water na het doen van het gevoeg door de actiegroep Hygiëne Azië. Zijn nazaten zijn genoodzaakt geweest de nalatenschap te weigeren omdat ze vreesden voor hun leven. Een ander persoon heeft het patent voor het reinigen met de rechterhand maar daar heeft het niemand moeilijk mee. Indien u een manier zou vinden om met uw elleboog in uw neus te peuteren zou u daar inderdaad een patent op moeten kunnen krijgen.
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|