Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 augustus 2013, 13:23   #1
revoleto
Banneling

Standaard Grootste mannen in de aarde en de hemel????

de koran beschrijft hoe Maria, de moeder van Jezus, werd benaderd door een engel van God, brengt haar boodschap had ze nooit gedacht: dat ze zal bevallen van een zoon, een Messias, die zal worden van de rechtvaardigen en zal een profeet zijn van God, roepen de kinderen van Israël (de Israëlieten) op het rechte pad van God.

"(En te noemen) als de engelen zeiden:" O Maria, inderdaad God geeft u blijde tijding van een woord van Hem, wiens naam zal zijn de Messias, Jezus, zoon van Maria - onderscheiden in deze wereld en het Hiernamaals en onder degenen bracht in de buurt (aan God). Hij zal aan de mensen in de wieg en in de volwassenheid te spreken en zal worden van de rechtvaardigen. "(Koran 3:45-46)

Uiteraard, voor Mary, dit nieuws was zowel vreemd en schijnbaar onmogelijke.

"Ze zei:" Mijn Heer, hoe zal ik een kind heb toen geen mens mij aangeraakt heeft? '(De engel) zei: "Dat is God, Hij schept wat Hij wil. Wanneer Hij iets besluit een zaak, Hij zegt alleen maar om het 'Wees,' en het is. En Hij zal hem leren schrijven en wijsheid en de Torah en het Evangelie. "(Koran 3:47-48)

De aard van Jezus is zo bijzonder, dat God vergelijkt de uniciteit van Zijn schepping is aan die van de eerste mens en profeet, Adam.

"Inderdaad, het voorbeeld van Jezus aan God is als dat van Adam. Hij schiep hem uit stof, toen zei Hij tegen hem: 'Wees,' en hij was "(Koran 03:59).
Jezus en Zijn Wonderen

Jezus werd een van de grootste profeten van God, en werd met het oog op de leer van zijn voorganger, de profeet Mozes te bevestigen aan de kinderen van Israël. Zijn geboorte was een wonder, en, zoals alle profeten van God, werd hij diverse wonderen toegekend. Hij benaderde zijn volk, hen te vertellen:

"En (hem) een boodschapper naar de Kinderen van Israël, (die zullen zeggen):" Voorwaar, ik ben tot jullie gekomen met een teken van uw Heer 'in die ik ontwerp voor u uit de klei (wat is) als de vorm van een vogel, dan adem ik in het en het wordt een vogel met toestemming van God. En ik genezen van de blinde (vanaf de geboorte) en de melaatse, en ik geef de doden het leven - met toestemming van God. En ik u op de hoogte van wat je eet en wat je opslaan in uw huizen. Inderdaad dat is voor u een teken, als gij gelovigen zijt. En (ik ben gekomen) bevestigen wat was voor mij van de Thora en wettig voor u een deel van wat verboden was om jou te maken. En ik ben gekomen om u met een teken van uw Heer, zo vreest God en gehoorzaamt mij. Inderdaad, God is mijn Heer en uw Heer, Hem zo aanbidden. Dat is het rechte pad. "(Koran 3:49-51)
Volgers van Jezus

De Koran blijft het verhaal van Jezus door in verband verschillende incidenten van zijn leven en zijn discipelen.

"Maar toen Jezus gevoeld (persistentie in) ongeloof van hen, zei hij: 'Wie zijn mijn supporters voor (de oorzaak van) God?' De discipelen zeiden:" Wij zijn supporters voor God. We hebben geloofd in God en getuigen dat wij moslims (aan Hem.) Onze Heer, hebben wij geloofden in wat u geopenbaard en de boodschapper (dwz Jezus) hebben gevolgd, ons zo registreren bij de getuigen (naar waarheid). " (Koran 3:52-53)

In een ander incident, waarna een hele soera (hoofdstuk) van de Koran wordt genoemd, de discipelen van Jezus vroegen hem voor een ander wonder.

"(En vergeet niet) toen de discipelen zeiden:" O Jezus, zoon van Maria, kan uw Heer een tafel (verspreid met voedsel) uit de hemel naar beneden sturen naar ons? '(Jezus) zei:' Vrees God, als je zou moeten zijn gelovigen. 'Zij zeiden:' Wij willen eten uit en laat onze harten worden gerustgesteld en weten dat gij de waarheid tot ons zijn geweest en als een van de getuigen. 'zei Jezus, de zoon van Maria,' O God, onze Heer, stuur naar ons een tafel (verspreid met voedsel) uit de hemel om voor ons een festival voor de eerste van ons en de laatste van ons en een teken van U. En te zorgen voor ons, en U bent de beste van de aanbieders. '"(Koran 5:112-114)

God zond hen de tafel zij om had gevraagd, maar niet zonder een waarschuwing.

"God zei: 'Inderdaad, ik zal stuurde het naar beneden aan u, maar wie niet gelooft daarna uit het midden van u -. Dan inderdaad zal ik hem straffen met een straf door die ik niet heb gestraft niemand onder de werelden'" (Koran 5:115 )
Het einde van het verhaal?

Het verhaal van Jezus nooit echt eindigt in de Koran, zoals ons verteld dat Jezus niet dood was, maar dat eerder, God Zijn geliefde profeet verhoogd tot Hem.

"(Vermelding) toen God zei: 'O Jezus, inderdaad ik zal u en u tot Mij verheffen en te zuiveren (dwz gratis) u van de ongelovigen en maak degenen die u volgen (in onderwerping aan God alleen) superieur zijn aan die ongelovigen tot aan de Dag der Opstanding. Dan is het aan mij uw terugkeer, en Ik zal onder u richten over hetgeen waarin je gebruikt om te verschillen. En als zij die niet geloofden, zal ik hen straffen met een zware straf in deze wereld en in het Hiernamaals, en zij zullen geen helpers hebben. "Maar voor hen die geloofden en goede daden, zal Hij hen volledig hun beloning, en God houdt niet van de onrechtvaardigen. "(Koran 3:55-57)

De Koran wijst er ook op dat Jezus niet werd gedood, noch gekruisigd. Spreken van de kinderen van Israël, Gods storingen hun beschuldigingen tegen Mary evenals hun bewering dat zij Jezus gedood.

"En (Wij hen vervloekt) voor hun ongeloof en hun gezegde tegen Mary een grote laster. En (voor) hun zeggen, "Inderdaad, we hebben de Messias gedood, Jezus, zoon van Maria, de boodschapper van God. 'En zij doodden hem niet, noch hebben zij Hem te kruisigen, maar (nog) werd gemaakt te lijken hij hen. En inderdaad, zij die verschillen over het in twijfel over. Ze hebben geen kennis van het behalve de volgende van aanname. En zij doodden hem niet, voor bepaalde. Integendeel, God verhief hem tot Zich. En ooit is God Almachtig en Wise. "(Koran 4:156-158)

De koran bevestigt dat Jezus up werd opgevoed door God en de profeet Mohammed, kan de genade en zegeningen van God zij met hem, stelde ons gerust dat Jezus naar beneden zal worden verzonden naar de aarde nogmaals vóór de Dag des Oordeels. In een gezegde van de Profeet Mohammed, overgeleverd door Abu Hurairah, de profeet zei:

"Bij Degene in Wiens hand mijn zelf, zeker de zoon van Maryam zal binnenkort neerdalen onder u als een rechtvaardige rechter, en hij zal het kruis breken, doden het varken, en de afschaffing van de jizyah (tribute), en rijkdom zo zal zijn overvloedig dat niemand zal het te accepteren, tot er een uitputting beter dan de wereld en alles wat het zal worden. "(Sahih Al-Bukhari)

http://www.youtube.com/watch?v=5GhlV1XXLxE
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2013, 13:43   #2
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

harriechristus's schermafbeelding

Standaard

Zo maar in het Nederlands.
Nu de microwezentjes nog en harriechristus die ware wedergeboren Jezus is.

1 - Hebt Uw naaste lief en God bovenal.

2 - Hebt ook alle goden lief en vergeet de microwezentjes niet.

3 - Hebt ook alle planten en dieren lief en vergeet de dingen niet, want ook die worden gaarne bemind.

Dit zijn de drie nieuwe geboden der Liefde.

Laatst gewijzigd door harriechristus : 18 augustus 2013 om 13:44.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2013, 20:39   #3
revoleto
Banneling

Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=oS2qvQfaYOw
Oud 21 augustus 2013, 08:00   #4
Aton
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door revoleto Bekijk bericht
de koran beschrijft hoe Maria, de moeder van Jezus, werd benaderd door een engel van God, brengt haar boodschap had ze nooit gedacht: dat ze zal bevallen van een zoon, een Messias, die zal worden van de rechtvaardigen en zal een profeet zijn van God, roepen de kinderen van Israël (de Israëlieten) op het rechte pad van God.
En staat dat zo in de Koran ? In de originele versie die zowat 600 jaar ouder is, staat dat Jozef IN EEN DROOM ( al dan niet een natte ) werd genaderd door een engel met de boodschap dat zijn verloofde zwanger was. Oei, en dat reeds in hun voor-huwelijk. Volgens die oudere versie was Maria zwanger door de wijsheid van God.
Nu gij weer !

Citaat:
"(En te noemen) als de engelen zeiden:" O Maria, inderdaad God geeft u blijde tijding van een woord van Hem, wiens naam zal zijn de Messias, Jezus, zoon van Maria - onderscheiden in deze wereld en het Hiernamaals en onder degenen bracht in de buurt (aan God). Hij zal aan de mensen in de wieg en in de volwassenheid te spreken en zal worden van de rechtvaardigen. "(Koran 3:45-46)
Jouw Koran-versie is al zo mank als je Nederlands hoor. Haar zoon noemde helemaal niet zo. Zijn officiële naam op zijn paspoort was Yeshua bar Jehosef, wat zoveel wil zeggen als Jezus zoon van Jozef. Staat ook zo op zijn beenderkistje IAA 80/503.
En Messias was niet zijn familienaam hoor, net zomin als Christus. Messias wil enkel zeggen ' gezalfde '. En de gezalfde die de joden verwachtte was een koning uit het geslacht David. Maar tja, als men nog het verschil niet kent tussen maagden en druiven, is dit maar peanuts.
Citaat:
Jezus werd een van de grootste profeten van God, en werd met het oog op de leer van zijn voorganger, de profeet Mozes te bevestigen aan de kinderen van Israël. Zijn geboorte was een wonder, en, zoals alle profeten van God, werd hij diverse wonderen toegekend.
Een groter wonder is dat er zoveel mensen dit sprookje geloven zonder deze geschiedenis eens ernstig te onderzoeken. Dat is pas een groot wonder.
Citaat:
Volgers van Jezus
Dat waren de fundamentalistische vrome joden die de Hellenisatie van hun volk aanklaagden en opriepen zich strikt aan de Wet ( Torah ) te houden.

Citaat:
"(En vergeet niet) toen de discipelen zeiden:" O Jezus, zoon van Maria, kan uw Heer een tafel (verspreid met voedsel) uit de hemel naar beneden sturen naar ons? '(Jezus) zei:' Vrees God, als je zou moeten zijn gelovigen. 'Zij zeiden:' Wij willen eten uit en laat onze harten worden gerustgesteld en weten dat gij de waarheid tot ons zijn geweest en als een van de getuigen. 'zei Jezus, de zoon van Maria,' O God, onze Heer, stuur naar ons een tafel (verspreid met voedsel) uit de hemel om voor ons een festival voor de eerste van ons en de laatste van ons en een teken van U. En te zorgen voor ons, en U bent de beste van de aanbieders. '"(Koran 5:112-114)
Hier zeggen ze : ' Hoe later op de avond, hoe schoner volk."
Net zo met die ' wonderen ', hoe jonger de versie, hoe meer wonderen er verzonnen worden. Was ook zo al te zien in de eerste eeuw. Ge moet niet vragen wat ze er de volgende 600 jaar nog hebben bij verzonnen.

Citaat:
Het verhaal van Jezus nooit echt eindigt in de Koran, zoals ons verteld dat Jezus niet dood was, maar dat eerder, God Zijn geliefde profeet verhoogd tot Hem.
Tja, dan heb ik droevig nieuws te melden: Yeshua bar Jehosef is al lang dood, wat blijkt uit een archeologische opgraving, en dat is wel wat meer dan een haar van Mohammed hoor!
Citaat:
De Koran wijst er ook op dat Jezus niet werd gedood, noch gekruisigd. Spreken van de kinderen van Israël, Gods storingen hun beschuldigingen tegen Mary evenals hun bewering dat zij Jezus gedood.
Dat zou je eerst eens in het Nederlands moeten vertalen zie.
Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2013, 08:12   #5
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
En staat dat zo in de Koran ? In de originele versie die zowat 600 jaar ouder is, staat dat Jozef IN EEN DROOM ( al dan niet een natte ) werd genaderd door een engel met de boodschap dat zijn verloofde zwanger was. Oei, en dat reeds in hun voor-huwelijk. Volgens die oudere versie was Maria zwanger door de wijsheid van God.
Nu gij weer !

Het moge wel duidelijk zijn dat Jozef God zelf was en Maria zijn Godin.

Aldus moet het heten: in de naam van Vader Jozef, Moeder Maria en hun heilige zoon Jezus.

Dat ze nog voor hun huwelijk geneukt hadden dat zij hun vergeven.
Het is ook niet zo slecht even een proefritje te maken en ook hun Zoon Jezus hield zich niet altijd aan de wet.
Een kniesoor die daar op let.

Laatst gewijzigd door harriechristus : 21 augustus 2013 om 08:13.
Oud 21 augustus 2013, 08:41   #6
Aton
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

[quote=harriechristus;6766209
Aldus moet het heten: in de naam van Vader Jozef, Moeder Maria en hun heilige zoon Jezus.[/QUOTE]
Update van dit gezin:
http://www.crystalinks.com/osiris.html
Oud 21 augustus 2013, 11:45   #7
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ja, ja, dat zit er wel in.....

Oud 21 augustus 2013, 12:20   #8
Aton
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Ja, ja, dat zit er wel in.....

Ja maar, nu laat ge wel mijn familiefoto zien en niet die van Osiris Isis en Horus. Ze komen wel altijd voor in groepjes van drie.
Oud 21 augustus 2013, 13:34   #9
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja maar, nu laat ge wel mijn familiefoto zien en niet die van Osiris Isis en Horus. Ze komen wel altijd voor in groepjes van drie.
Oh, ik dacht dat jij de kleine Horus had verwekt, of was dat Toethank-amon?

Je ziet: ik haal alles door elkaar......
Oud 21 augustus 2013, 13:38   #10
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Over de verwekking van de kleine Jezus door Jozef en Maria.

De geestelijke geboorte van Jezus was reeds daar in de verwachting van Jozef en Maria een kind te zullen verwekken, de voorpret als het ware.
Al toen reeds is het kindeke in hun voorstelling verschenen.
Blijde als ze waren zijn ze maar meteen aan de heilige daad begonnen, nog voor ze waren getrouwd.
Maar wie zou ze dat kwalijk kunnen nemen?
Ook Jezus zelf hield zich niet altijd aan de wet en heeft ze ongetwijfeld daartoe aangezet, ongeduldig als dat manneke was.

Oud 21 augustus 2013, 13:44   #11
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Realisticus Bekijk bericht
"de koran beschrijft hoe Maria, de moeder van Jezus, werd benaderd door een engel van God, ..."

Mijn 'fiction boeken gaan over meer spannende dingen hoor : de robots die met Vineanen contact leggen, een expeditieschip dat contact legt met plantenwezens, een gevecht tegen een mierenbeschaving (Endre voor de kenners) , ...
Stuk voor stuk onweerstaanbare verhalen.
Nu de microwezentjes nog.....
Oud 21 augustus 2013, 16:13   #12
Aton
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oh, ik dacht dat jij de kleine Horus had verwekt, of was dat Toethank-amon?

Je ziet: ik haal alles door elkaar......
Dat is duidelijk Nee, het zit zo; Toetanch-amon is mijn ( Anch-n-aton ) zoon van mijn tweede vrouw en was van Hyksos-afkomst.Ik was ook gehuwd met Nefertiti zoals je kunt zien op die basreliëf.
Horus is van voor de Vloed. Mooi epos trouwens.
Oud 21 augustus 2013, 16:15   #13
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

http://www.metronieuws.nl/nieuws/lan...fUYpQ9TVHJG3w/
de grootste man ...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2013, 17:05   #14
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Goeie vraag, wie zouden de grootste mannen in de hemel zijn? De titanen? De reus van de bonenstaak? Nog een andere sprookjesfiguur?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2013, 18:38   #15
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is duidelijk Nee, het zit zo; Toetanch-amon is mijn ( Anch-n-aton ) zoon van mijn tweede vrouw
Nu, dat heb ik toch ook gezegd dat jij Toet hebt verwekt.

Of is Atom (Atoom moet het zijn) ook al in de war?
Oud 23 augustus 2013, 16:20   #16
revoleto
Banneling

Standaard

Holy Koran was revealed to the Prophet Mohammad peace be upon him through the angel Jibreel revelation

From mouth to mouth by any conservation and reporting to the people
Did not the Holy Koran is written in the era of the Prophet
But the companions spare Him in their hearts

God promised to save the Qur'an from corruption, such as previous books (the Torah - the Bible)

God says in the Holy Qur'an
(9) Indeed, it is We who sent down the Qur'an and indeed, We will be its guardian)

As for the physical evidence in the Holy Qur'an too many
So that people believe

(164) Indeed, in the creation of the heavens and earth, and the alternation of the night and the day, and the [great] ships which sail through the sea with that which benefits people, and what Allah has sent down from the heavens of rain, giving life thereby to the earth after its lifelessness and dispersing therein every [kind of] moving creature, and [His] directing of the winds and the clouds controlled between the heaven and the earth are signs for a people who use reason)

http://www.youtube.com/watch?v=1VyV4EvoLpQ

http://www.youtube.com/watch?v=J3rEFOhPL_Y

- Holy Qur'an is the word of God and is infallible
Jibreel came to divine revelation to Prophet Muhammad peace be upon him
And take responsibility and communicate the message people
One copy since 1434
Holy Qur'an there is inside the solution to all problems of society
God promised to save the Qur'an from tampering with the
Unlike the Torah and the Gospel
9. Verily We: It is We Who have sent down the Dhikr (i.e. the

Qur'an) and surely, We will guard it (from corruption) .

(42) Falsehood cannot approach it from before it or from behind it; [it is] a revelation from a [Lord who is] Wise and Praiseworthy

http://www.youtube.com/watch?v=kYRr8kQsEns

------
Esteemed and loved by all Muslims and known as a pious and devout woman, Mary, the mother of Jesus was chosen above all other women. Islam rejects the Christian notion that Jesus is part of a trinity that is God, and denies emphatically that either Jesus or his mother, Mary, are worthy of worship. The Quran categorically states that there is no god but God.

“Such is God, your Lord! None has the right to be worshipped but He, the Creator of all things. So worship Him ...” (Quran 6:102)

Muslims are required, however, to believe in and love all of the Prophets, including Prophet Jesus, who holds a special place in the Islamic creed. His mother, Mary, holds a place of honour. As a young woman, Mary went into the House of Prayer in Jerusalem, her entire life dedicated to the worship and service of God.
Mary Hears the News of Jesus

While she was in seclusion from everybody, a man appeared before Mary. God said:

“She screened herself from them; We sent to her Our Spirit, and he appeared before her in the form of a man in all respects.” (Quran 19:17)

Mary was afraid and tried to flee. She appealed to God saying:

“Verily! I seek refuge with the Most Gracious (God) from you, if you do fear God.” The angel said: “I am only a Messenger from your Lord to you, announcing the gift of a righteous son.” (Quran 19:18-19)

Mary was amazed and puzzled by these words. She was not married, rather a virgin who kept chaste. She asked incredulously:

“‘O my Lord! How will I have a son when no man has touched me?’ He said, “So (it will be): for God creates what He wills; when He has decreed something, He says to it only ‘Be’ – and it is.” (Quran 3:47)

God created Adam from the dust of the earth, without either mother or father. He created Eve from Adam's rib; and Jesus, He created without a father, but with a mother, the pious Virgin Mary. God, who has only to say ‘Be’ to a thing in order to bring it into existence,, blew the spirit of Jesus into Mary via the Angel Gabriel.

“And We breathed into it[1] through Our Spirit, and she testified to the truth of the Words of her Lord ...” (Quran 66:12)

Although the stories of Mary in the Quran and in the Bible have many aspects in common, the view that Mary was betrothed or married is totally rejected by Islam. Time passed, and Mary became afraid of what the people around her would say. She wondered how they could possibly believe that no man had touched her. The majority of scholars in Islam agree that the duration of Mary’s pregnancy was normal.[2] Then, as the time came for her to give birth, Mary decided to leave Jerusalem, and travelled towards the city of Bethlehem. Even though Mary must have recalled the words of God, for her faith was strong and unwavering, this young woman was anxious and uneasy. But the angel Gabriel reassured her:

“O Mary, Verily God gives you glad tidings of a word from Him, whose name will be the Messiah, Jesus, the son of Mary – held in honour in this world and the Hereafter and will be one of those who are near to God.” (Quran 3:45)
Jesus is Born

The pains of childbirth drove her to clutch at the trunk of a date-palm tree and she cried out in anguish:

“Would that I had died before this, and had been forgotten and out of sight!” (Quran 19:23)

Mary delivered her child right there, at the foot of the date tree. She was exhausted after the birth, and filled with distress and fear, but nevertheless she heard a voice calling out to her. .

“Grieve not! Your Lord has provided you a stream of clear water under you; and shake the trunk of palm tree towards you; it will let fall fresh ripe dates upon you. So eat and drink and be glad...” (Quran 19:24)

God provided Mary with water, as a stream suddenly appeared beneath the place she was sitting. He also provided her with food; all she had to do was shake the trunk of the date tree. Mary was scared and frightened; she felt so weak, having just given birth, so how could she possibly shake the immense trunk of a date tree? But God continued to provide Mary with sustenance.

The next event was indeed another miracle, and as human beings we learn a great lesson from this. Mary didn’t need to shake the date tree, which would have been impossible; she only had to make an effort. As she attempted to follow God’s command, fresh ripe dates fell from the tree and God said to Mary: “…eat, drink and be glad.” (Quran 19:26)

Mary now had to take her new born child and go back to face her family. Of course she was afraid, and God knew this well. Thus He directed her not to speak. It would not have been possible for Mary to explain how she had suddenly become the mother of a new born child. Since she was unmarried, her people would not believe her explanations. God said:

“And if you see any human being, say: ‘Verily! I have vowed a fast unto the Most Gracious (God) so I shall not speak to any human being this day.’” (Quran 19:26)

Mary came to her people carrying the child, and they immediately began accusing her; they exclaimed “What have you done? You are from a good family, and your parents were pious.”

As God had directed her, Mary did not speak, she merely pointed to the baby in her arms. Then Jesus, son of Mary, spoke. As a newborn baby, Jesus, the Prophet of God performed his first miracle. By the permission of God he said:

“Verily! I am a slave of God. He has given me the Scripture and made me a Prophet; and He has made me blessed wheresoever I be, and has enjoined on me prayer, and alms, as long as I live, and to be dutiful to my mother, and made me not arrogant, unblest. And peace be upon me the day I was born, and the day I die, and the day I shall be raised alive!” (Quran 19:30-34)

Mary is referred to in the Quran (5:75) as a siddqa (truthful one) but the Arabic word siddiqa implies more then just speaking the truth. It means that one has achieved a very high level of righteousness. It means that one is truthful, not only with themselves and those around them, but also with God. Mary was a woman who fulfilled her covenant with God, Whom she worshiped with full submission. She was pious, chaste, and devout; the woman chosen above all other women to be the mother of Jesus was Mary, the daughter of Imran.

http://www.youtube.com/watch?v=00FUBitWixo

------

-Christ's peace be upon him

Yet live to God at the age of young people did not die so far

The person who crucified him is one of the disciples of Christ (Jude), who is told about Christ and Wuxi and betrayed by the Romans

And the punishment of Judah
# God gave a semi-Jesus peace be upon him Judas the traitor
And so
God saved Jesus peace be upon him, and God raised up to heaven until the coming to earth again to kill the Antichrist, and then die like any man should die in the end

-Prophet Jesus came to complete the message after the Prophet Moses.
The Prophet Muhammad peace be upon him came to complete the message of Jesus was the true

But now is not located Gospel Jesus
Located is now the founder of the Christian Gospel of Paul distorted

31. They (Jews and Christians) took their rabbis and their monks to be their lords besides Allah (by obeying them in things which they made lawful or unlawful according to their own desires without being ordered by Allah), and (they also took as their Lord) Messiah, son of Maryam (Mary), while they (Jews and Christians) were commanded [in the Taurat (Torah) and the Injeel (Gospel)) to worship none but One Ilah (God - Allah) La ilaha illa Huwa (none has the right to be worshipped but He) . Praise and glory be to Him, (far above is He) from having the partners they associate (with Him)."

-Jesus peace be upon him
Does not have enough time to tell all
For revelation
Due to the ongoing pursuit
So
Tell the disciples of the Prophet after him next

-God raised his body and spirit

Such as Muhammad peace be upon him on a trip alisraa and almiraag
Christ's peace be upon him
Will come down to earth
Governed by Islamic law
And kill the Antichrist and kill the pigs and break the cross

All this is not for Muslims

Because our religion does not require a full increase

(3) This day I have perfected for you your religion and completed My favor upon you and have approved for you Islam as religion.

But
Christ's peace be upon him
Will come down to earth

For Christians to guide them to the truth
It Abd Allah and His Messenger
Jesus is not God
nor son

Watch on YouTube
Ahmed Deedat
Why Jesus returns to earth- - YouTube

http://www.youtube.com/watch?v=grz-lIKoFN4

http://www.youtube.com/watch?v=VHx-1...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=1p86P2DuVHs

-----

Messiah
http://www.youtube.com/watch?v=OPfrnxmd2xU

http://www.youtube.com/watch?v=6PiK5iZ73xI
Oud 23 augustus 2013, 17:42   #17
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

Alle mensen in de aarde zijn dood...
Oud 23 augustus 2013, 19:05   #18
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over de verwekking van de kleine Jezus door Jozef en Maria.

Ook Jezus zelf hield zich niet altijd aan de wet en heeft ze ongetwijfeld daartoe aangezet, ongeduldig als dat manneke was.
Leuk verhaal , jozef doet maria , maria wordt blijkbaar zwanger ,
komt er nadien ene doodleuk zeggen: "En dit is mijn zoon"
Echt iets voor Jerry Springer

Citaat:
Volgens wat ik verstaan heb uit dene bijbelboekske:
Die sloeg zelfs met een zweep mensen uit een gebouw ,
waarvan dene gozer niet eens den eigenaar was !!!!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2013, 20:07   #19
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Leuk verhaal , jozef doet maria , maria wordt blijkbaar zwanger ,
komt er nadien ene doodleuk zeggen: "En dit is mijn zoon"
Echt iets voor Jerry Springer
Die Jahweh is een echte gluiperd, dat moge hier wel duidelijk zijn.
Impotent als ie was, liet ie Jozef het werk doen en streek zelf met de eer.
Citaat:
Volgens wat ik verstaan heb uit dene bijbelboekske:
Die sloeg zelfs met een zweep mensen uit een gebouw ,
waarvan dene gozer niet eens den eigenaar was !!!!
Zo Vader zo Zoon.

Jezus: Vader en ik zijn één.

Nu, dat Jahweh de Duivel was, dat is duidelijk uit het Oude testament te lezen.
Zo heeft ie zich met name als Slang verkleed om Eva te verleiden.
(Adam heeft ie toen weggestuurd met de smoes dat het allemaal zo zondig was)

Nu, Jezus is er ook zo één door iedereen voor eeuwig in de hel te laten branden die aan zijn vrouwkes komt.
Vandaar het celibaat van de katholieken die dat als enige goed hebben begrepen.....
Oud 23 augustus 2013, 20:10   #20
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Heel da' 2000 jaar oud verhaaltje is voor mij gewoon kwatch 1ste klas !!
Hoe krijgen ze't verzonnen , en doorgeduwd !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be