![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Deze nieuwe zelfmoordlijn is tevens via de ambtenarij, ombudsdiensten inbegrepen niet bereikbaar. Alleenstaanden zonder gsm kunnen op plaatsen waar geen openbare telefooncel staat deze dienst wel toegankelijk vinden!
Het probleem bij belgacom is daarom met het verdwijnen van Bellens niet opgelost. Er zijn daar nog bijna 25 personen die meer verdienen dan Elio. Zelfs bij dat ander (voor klachten onbereikbaar) op de beurs spelend overheidsbedrijf Bpost zijn er zo nog manager(s). Daarom zal ik toch maandag mijn desbetreffende start-aandelen uit de beurs halen om zodoende mijn centen + winst thuis te stationeren. Want op één bank zetten of leggen brengt gezien de huidige (nul-)rente en veiligheid niets meer op dan verlies! Nieuw gedrukt geld (ergens gevonden valuta's) komt daarentegen nu wel goed van pas om de economie in deze flilipijnse stormige tijden gaande te houden. Maar ja devalueren kan op de beurs niet he? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hopelijk zegt u liberalisme dat ik bvb: kan kiezen waar ik woon!
Als onze gewapende vrienden(&ik hoop dat u dit begrijpt) bij u komen zeggen dat ze uw registratie(om politieke reden) hebben verandert, maar u geen PV achterlaten omdat ze het enkel hebben doorgegeven naar brussel (zodat voor de zoveelste keer uw pensioen wordt achtergehouden) wat wenst u dan nog te doen. Daarenboven zijn ze mislukt om u(mij) te colloceren en pest de desbetreffende vrederechter u voordurend dankzij college enz...! Geen enkele huidige politieke partij is effectief; voor de bevolking, ....! Wat niet wil zeggen dat ze niet kunnen veranderen. De zaak Bellens-BELGACOM was hiervoor een mogelijkheid. Doch de oplossing van de zaak is weeral voor zich uitgeschoven. Later meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() In Kortrijk respecteert het coalitiebestuur(w.o.Vld) zelfs een nipte meerderheid bij één kleine online enquête. In Sint-Niklaas verwerpt daarentegen groen voorakkoord een uitmuntende referendumuitslag als totaal waardeloos & ondemocratisch.
|
![]() |
![]() |