![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb een vraag waar geen enkele politicus me een antwoord kan op geven.
En ik weet ook niet meer aan welke politicus ik ze moet stellen. Misschien kan ik hier een antwoord krijgen en dat hoop ik. Ten eerste aan welke politicus in België moet ik die vraag stellen. Ten tweede de vraag uiteraard. Wel... Elke Belg heeft per als werkzame inwoner een staatsschuld van 70000 euro. In Saudi-Arabië is er geen staatsschuld. Integendeel. Verleden jaar was er een begrotingsoverschot van 77 miljard euro. Waarom komen al die vluchtelingen, illegale moslims, asielzoekers dan naar hier? Wij zijn eigenlijk virtueel failliet, hebben een andere religie, spreken een andere taal, eten anders,... Komen ze dan naar hier kunnen ze zich niet aanpassen, worden ze extreem, willen niet werken,.... Waarom gaan ze dan niet naar Saudi-Arabië waar ze hun vrouwen kunnen hoofddoeken, de taal spreken, geld met overschot hebben, veel geloofsgenoten hebben,... Dat is eigenlijk de vraag en aan welke politicus moet ik ze stellen in België of Europa die me er een antwoord kan op geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling