![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Is het feit dat zij het telkens opnemen voor de Islam
Waarom eigenlijk? Van nature ben ik een links persoon. Ik volg linkse idealen als gelijkheid tussen man en vrouw, godsdienstvrijheid, gelijke rechten voor homo's, milde straffen, seculiere grondwet De idealen van de Islam en van links staan lijnrecht tegenover elkaar. Daarom zou ik eigenlijk voor de PVDA stemmen, maar nu twijfel ik tussen Vlaams Belang en PVDA. Omdat ik daar gewoon genoeg van heb. Waarom doet links dat? Is dat puur voor die stemmen binnen te halen? Vroeg of laat gaan hier problemen van komen... Laatst gewijzigd door Bezeke : 16 november 2013 om 22:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() [quote=Bezeke;6889362]Is het feit dat zij het telkens opnemen voor de Islam
Waarom eigenlijk? Van nature ben ik een links persoon. Ik volg linkse idealen als gelijkheid tussen man en vrouw, QUOTE] Wat heeft linkis in hemels naam te maken met Gelijkheid tussen man en vrouw . denk je dat een liberaal per definitie een mens is die vrouwen willen onderdrukken ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een soort van dakloze........hebt U reeds een kartonnendoos? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Poco linkiewinkies pamperen islam!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Je moet de Sovietfilm "White Sun of the Desert" eens zien.
Je gaat zien dat zeker niet elke linkse hetzelfde denkt over die dingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "Het verraad van links"
http://www.bol.com/nl/p/het-verraad-...1004006260723/ Weliswaar toegespitst op Nederland maar best extrapoleerbaar naar België. Zie ook : http://www.carelbrendel.nl/
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uiteraard niet. Ik zou ze eerlijk gezegd de kost niet willen geven.
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vroeger had een links iemand de bijklank lief te zijn, bloemetjes in het haar, vrede en gelijkheid voor iedereen, enz enz. Nu is het positieve discriminatie, ontkennen van maatschappelijke problemen, betogingen hand in hand met allochtonen,... Nu goed, mij niet gelaten, ik zie alleen maar voordelen in hun eigen stigmatiserend gedrag, ze smijten (in tegenstelling met hun allochtone vrienden) alleen maar hun eigen ramen in.
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 17 november 2013 om 08:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pas op, ik zeg "als", links is in realiteit wel meer dan egalitarisme. En liberalisme is/was overigens eens linkse stroming.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 17 november 2013 om 08:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik bedoel, in 1917 liep men niet bepaald rond met bloemetjes in het haar, noch was men lief tegenover elkaar. Eerder het tegendeel... Maar goed, elk zijn/haar visie hierop natuurlijk.
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is maar een piepkleine zijtak van de algemene noemer 'links', hoor. Veel goede bedoelingen maar bitter weinig ideologie. Alternatieven waren niet voorhanden. Enige realiteitszin al evenmin.
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() diep ingestampte schuldcomplexen
![]() |
#15 |
Partijlid
|
![]() Je kan links en links zijn. Sociaal en economisch dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Twijfelen tussen NVA en VB, kan ik inkomen. Twijfelen tussen NVA en CD&V, kan ik inkomen. Twijfelen tussen VLD en CD&V, kan ik inkomen. Twijfelen(eventueel) tussen SPa en PvdA, tja, ook nog. Tussen VB en PvdA? Tussen een zwarte bes of een kriek? Meent u dat echt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die keuze is inderdaad niet anders te omschrijven dan krankzinnig.
De reden waarom links het altijd voor de Islam opneemt is gewoon omdat het in hun strategie past: meer stemmen en rechts op de zenuwen werken. |
![]() |
![]() |