![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Dood aan de buiskopsmalbekkever", riep Fearsome Freddy terwijl hij door het dorp liep. Volwassenen versnelden hun pas, kinderen liepen huilend weg.
Tien minuten later zat FF op het politiebureau na te denken over de vraag of hij niks beters te doen had gehad dan andere mensen de stuipen op het lijf te jagen. Die vraag kwam van Vandun Alex, de politieagent die FF van de straat geplukt had. FF zette zich recht en begon zijn uitleg. Na drie minuten rende Vandun Alex, zwaaiend met zijn dienstpistool, de straat op en riep luidkeels:"Dood aan de buiskopsmalbekkever!". Hij schoot zes omstaanders neer, gijzelde 24 kleuters in de plaatselijke kleuterschool en kreeg de burgemeester, na het afknallen van 3 van die snotapen, eindelijk zo ver dat hij een buiskopsmalbekkeveruitroeiingsplan voorstelde. FF was ondertussen flink in zijn gat gebeten. Het was wel zijn strijd geweest. FF tegen de buiskopsmalbekkever. En nu ging die Vandun Alex met alle eer lopen. Levenslang vanachter tralies weliswaar, maar toch. FF dacht even na en kwam met een fabelachtig plan. De terugkeer van de buiskopsmalbekkever!! Tien minuten later liep FF luidkeels door de straten te ijveren voor het uitzetten van de buiskopsmalbekkever. Weer tien minuten later zat FF op het politiebureau bij een zekere Vandun Jef, broer van. Voor hem was FF degene die 'met zijn onnozele praat over buiskopsmalbekkevers' zijn broer voor levenslang achter de tralies had geluld. "Je moet wel het hele verhaal kennen", zei FF. En hij begon zijn uitleg te doen. Hevig als de buiskopsmalbekkever ter sprake kwam, sereen tijdens de momenten die over Jefs broer, de vastzittende Alex handelden. Het gevolg was dat drie minuten later Vandun Jef, druk zwaaiend met zijn dienstpistool de straat op rende en om kort te gaan; zijn broer achterna ging. En de buiskopsmalbekkever deed zijn herintrede. FF gaf het op. Wil ik hem uitroeien, zijn de flikken me voor. Wil ik hem terug invoeren, zijn de flikken me ook voor. Die buiskopsmalbekkever kan mijn rug op. Om de paar weken een twintigtal dode kleuters is ook niet echt bevorderlijk voor de algemene sfeer in een dorp. En zo liep FF, een week later, luidkeels door de straten te roepen dat wespen beschermd moeten worden.