![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HBVL 08-12-2013 9:52 UPDATE BINNENLAND
http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...mpaign=enieuws In het Oost-Vlaamse Berlare zijn in de nacht van zaterdag op zondag vier jongens tussen 12 en 14 jaar gewond geraakt nadat de wagen waarin ze zaten uit de bocht ging. Dat zegt de Oost-Vlaamse provinciegouverneur Jan Briers. Eén van de kinderen zat aan het stuur van de wagen. Bij het ongeval raakte één kind zwaargewond, de andere drie liepen lichte verwondingen op. Het incident gebeurde tijdens een controle in het kader van de Oost-Vlaamse Verkeersveilige Nacht, die de BOB-campagne van het Belgisch Instituut voor Verkeersveiligheid ondersteunt. De wagen reed met hoge snelheid voorbij een controlepost, waarop de politie de achtervolging inzette, aldus gouverneur Briers. "Tijdens de achtervolging is de wagen uit de bocht gegaan en gecrasht. De vier inzittenden werden naar het ziekenhuis gebracht. Het bleek te gaan om vier Roemeense jongens tussen de 12 en 14 jaar." Volgens het parket van Dendermonde probeerde de minderjarige bestuurder een alcoholcontrole te ontwijken. De wagen ging uit de bocht, zo bevestigt ook het parket. "De kinderen raakten hierbij gewond en werden voor verzorging overgebracht naar het ziekenhuis. Niemand verkeert in levensgevaar. De precieze omstandigheden van het ongeval en het feit dat deze kinderen 's nachts alleen in een wagen op de baan waren, worden nader onderzocht", aldus parketwoordvoerder Antoon Schotsaert. Omdat het om minderjarigen gaat, geeft het parket geen verdere details. De volledige resultaten van de controles tijdens de Verkeersveilige Nacht worden later zondag bekendgemaakt. De lokale politie van Aalst meldt dat in hun zone drie procent van de bestuurders een positieve ademtest aflegde. Vier rijbewijzen werden ingetrokken, waaronder dat van een bestuurder die achteruit probeerde te rijden op de afrit van de autosnelweg om aan de controle te ontsnappen. Het is meer dan waarschijnlijk de schuld van de politiemensen. Waarom moesten die nu net daar een controle organiseren? Waarom lieten ze de kinderen niet gewoon doorrijden? Waarom hebben ze een achtervolging ingezet? Laatst gewijzigd door reservespeler : 8 december 2013 om 09:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Het waren roemeense dieven.
Jammer dat ze niet sneller reden en een stilstaand object van grote massa hebben geraakt ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Afval, en dit is slechts het begin, Europa groeit veel te snel, en dit soort rommel komt ons soft land binnen.
Hold on, it's going to be a hell of a ride
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Appels vallen meestal niet ver van bomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() 'Roemeense kinderen'. Ik verwed mijn kop erop dat het roma's zullen zijn. die gebruiken immers nauwelijks vervolgbare minderjarigen om criminele daden te plegen. Lees mijn post over de roma in 'immigratie en integratie' er maar eens terug op na. Dit is geen 'toeval'. Die kinderen zijn vogels voor de kat, enkel een 'uithuisplaatsing' en in een degelijke instelling steken en begeleiden tot dat ze 18 zijn zou nog een beetje soelaas kunnen brengen.
Laatst gewijzigd door freespirit : 8 december 2013 om 16:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k vraag me af of het niet dezelfde zijn die vorige week bij mijne maat zijn schoonouders, in Aalst, hebben ingebroken....had hij er maar naar geschoten.
![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 8 december 2013 om 17:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze gaan blijkbaar een botscan nemen van de 4 !!
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...gestuurd.dhtml http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...leeftijd.dhtml http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-gerecht.dhtml
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Toen ik dit hoorde wist ik dat zuur klootjesvolk hier een draad over zou openen.
Ik wist ook dat de typische commentaar zou vallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Burger
|
![]() Erg he, dat men zulke onschuldige brave zigeunerkindjes die heel toevallig een kleine misstap maken onmiddellijk als uitschot bestempelen.
Laatst gewijzigd door Black Seven : 9 december 2013 om 02:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zegt dat het minderjarigen zijn ?
Zonder paspoort kunt ge zeggen wat ge wilt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe durven ze! nu zeggen ze zelfs dat die arme bloeikes van kinderen zouden durven LIEGEN! Allez! wat een racisme toch weeral, die verzuurde extreem rechtse neo nazistische fascisten!
Bemerk ook de ronduit racistische krantenkop: Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze zijn trouwens in Zele gecrasht. Ok, net op de grens tussen Zele en Berlare, maar just is just hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |