![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...lligheid.dhtml
Maar islam is vrede nietwaar? ![]() En er is niet mis met de islam. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Islam is vrede.
Het is daarom dat de islam zegt dat de katholieken in Europa allemaal ongelovige honden zijn die niets anders dan de doodstraf verdienen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het woord 'vrede' moet daar een héél andere betekenis hebben denk ik.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie beweert dat de islam vrede is? Ik zie enkel islamhaters dergelijke uitspraken doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet eens 'Michel, CNN' googelen, en dan eens goed luisteren naar dat interview.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar alle geheid op een hoopje, dit zegt niks over de islam maar alles over de achterlijkheid van deze landen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .... die dan wel dmv achterlijke islamitische wetten bestuurd worden.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 7 april 2016 om 10:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Wacht maar, Indonesië is nu nog het voorbeeld van zoals de Islam zou moeten zijn. De spanning met radicalen en de aanhang zal daar ook groeien. En die zijn met veel werklozen...