Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 augustus 2004, 12:38   #1
Foundation
Minister

Foundation's schermafbeelding

Standaard Ijzerbedevaarders sterven uit...

... wat hoor ik vanmiddag op het nieuws? Ongeveer 3000 man? Wat zag ik op de beelden? Onbezette stoelen? Kijk eens aan, het succesvolle Vlaams-nationalisme trekt door de jaren heen steeds meer en meer volk, heuse scharen Vlaamse leeuwen zingende jongeren sluiten zich dagelijks aan ...
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2004, 12:52   #2
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
... wat hoor ik vanmiddag op het nieuws? Ongeveer 3000 man? Wat zag ik op de beelden? Onbezette stoelen? Kijk eens aan, het succesvolle Vlaams-nationalisme trekt door de jaren heen steeds meer en meer volk, heuse scharen Vlaamse leeuwen zingende jongeren sluiten zich dagelijks aan ...
Inderdaad, de IJzerwake groeit iedere keer. Vorig jaar 4.000 man, dit jaar 5.000 man.

En de IJzerbedevaart, die boert verder achteruit. Eigen schuld, dikke bult.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2004, 12:53   #3
Bloxbuster
Banneling

Bloxbuster's schermafbeelding

Standaard

% van het Vlaamsche Volk belachelijk............
Bloxbuster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2004, 12:54   #4
Screwdriver
Banneling

Screwdriver's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Komen jullie volgend jaar eens naar de Ijzerwake?

Laatst gewijzigd door Screwdriver : 29 augustus 2004 om 12:54.
Screwdriver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2004, 13:06   #5
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

In 1967 was ik op mijn allereerste IJzerbedevaart en daar waren ongeveer 52.000 mensen aanwezig. Op mijn laatste (1978.) was er nog 35.000 man volk. Blijkbaar sterft de IJzerbedevaart uit met het aantal collaborateurs die vergrijzen en afsterven. Er is geen opvolging geweest en enkel een revival van het gedachtegoed van de Nieuwe Orde (stijl VNV, DeVlag, Verdinaso enz.) brengt nog een paar duizend man bij mekaar op de Zwarte IJzerwake van het racistische Vlaams Blok.

Laatst gewijzigd door thePiano : 29 augustus 2004 om 13:07.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2004, 13:11   #6
Screwdriver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
In 1967 was ik op mijn allereerste IJzerbedevaart en daar waren ongeveer 52.000 mensen aanwezig. Op mijn laatste (1978.) was er nog 35.000 man volk. Blijkbaar sterft de IJzerbedevaart uit met het aantal collaborateurs die vergrijzen en afsterven. Er is geen opvolging geweest en enkel een revival van het gedachtegoed van de Nieuwe Orde (stijl VNV, DeVlag, Verdinaso enz.) brengt nog een paar duizend man bij mekaar op de Zwarte IJzerwake van het racistische Vlaams Blok.
Om leugen meer of minder zit jij blijkbaar ook niet verlegen. Grappig hoe je probeert de Ijzerwake te minimaliseren terwijl ze in volle groei zit.
Oud 29 augustus 2004, 13:14   #7
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Screwdriver
Om leugen meer of minder zit jij blijkbaar ook niet verlegen. Grappig hoe je probeert de Ijzerwake te minimaliseren terwijl ze in volle groei zit.
Van iemand die tekent met [font=Impact]Mijn eer heet trouw ! 9 november 1938[/font] kan ik dit soort reacties altijd verwachten.
Oud 29 augustus 2004, 13:16   #8
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

8) Bwah, 4000 + 3000 = 7000 man voor beiden samen. Vóór de IJzerwake waren er nog 9000 �* 10.000. Vlaanderen boert dus goed...achteruit. Met dank aan het vuile Blok.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2004, 13:17   #9
Rock Against Communism
Gouverneur

Rock Against Communism's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van iemand die tekent met [font=Impact]Mijn eer heet trouw ! 9 november 1938[/font] kan ik dit soort reacties altijd verwachten.
Da's belachelijk, sorry man, maar ipv op de man te spelen kan je beter wat met inhoud afkomen..
Oud 29 augustus 2004, 13:19   #10
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
8) Bwah, 4000 + 3000 = 7000 man voor beiden samen. Vóór de IJzerwake waren er nog 9000 �* 10.000. Vlaanderen boert dus goed...achteruit. Met dank aan het vuile Blok.
Dat het ene het andere leegdraineert maakt voor ons niks uit: het totaal van beide loopt verder achteruit. Nog een paar jaar en dat nostalgieke vendelzwaaiend gedoe is definitief verdampt in de stratosfeer.
Oud 29 augustus 2004, 13:19   #11
Screwdriver
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk dat een leugenaar als jij wel van iedereen een reactie kan verwachten. Leuk stukje trouwens op uw site over de Reischkristallnacht, met veel plezier gelezen.
Oud 29 augustus 2004, 13:21   #12
Screwdriver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rock Against Communism
Da's belachelijk, sorry man, maar ipv op de man te spelen kan je beter wat met inhoud afkomen..
Dat is natuurlijk iets makkelijker dan zijn beweringen te staven met keihard bewijsmateriaal. Daar is hij blijkbaar heel goed in.
Oud 29 augustus 2004, 13:23   #13
thePiano

Standaard

Citaat:
Als je echt een mooi staaltje wilt zien van wat op de man spelen is, kan je altijd kijken in deze draad die door mij werd opgestart IJzerwake kreeg hulp van Nederlandse neo-nazi’s waar je bruine makkers compleet doorslaan. Bekijk vooral de laatste pagina's. Er werd al wel wat weggefilterd door de moderators maar er blijft nog genoeg over.
Oud 29 augustus 2004, 13:24   #14
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Screwdriver
Dat is natuurlijk iets makkelijker dan zijn beweringen te staven met keihard bewijsmateriaal. Daar is hij blijkbaar heel goed in.
Zolang je maar binnen de wet blijft. Je andere favoriete topic (over de joden) is ondertussen ook al verdampt.
Oud 29 augustus 2004, 13:32   #15
Rock Against Communism
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dat het ene het andere leegdraineert maakt voor ons niks uit: het totaal van beide loopt verder achteruit. Nog een paar jaar en dat nostalgieke vendelzwaaiend gedoe is definitief verdampt in de stratosfeer.
Je hebt gedeeltelijk gelijk, onze maatschappij is kompleet verziekt, ziek van het individualisme en gebrek aan nationalisme. De tweede generatie die heden ten dage zich geen bal meer aantrekt van politiek, die bij de verkiezingen willekeurig een bolleke aankruist of een proteststem (!) aanbrengt, en die niet verder kijkt dan eigen huisje en tuintje, moet grondig worden wakker geschud. Laten we beginnen met de jeugd - want de jeugd is de toekomst van morgen - dit kan zeer goed door verenigingen zoals het VNJ. Hoe verklaar je dat deze telkens leden blijven aantrekken en zelfs in aantal groeien? De jeugd kan nog worden gevormd, een volwassene daarentegen.. Vroeger was er een algemeen Vlaams kader, dat bestond uit de media (bv. Standaard), onderwijs (vlaamsgezinde leeraars),.. nu is dat totaal verdwenen, de Standaard is geinfiltreerd door links, de rest van de media (VRT,..) ligt onder de sloef van de sossen, kortom, de Vlaamse Zaak krijgt geen kans (en dit onder het mom van "racisme").
Oud 29 augustus 2004, 13:36   #16
thePiano

Standaard

Citaat:
Je hebt gedeeltelijk gelijk, onze maatschappij is kompleet verziekt, ziek van het individualisme en gebrek aan nationalisme. De tweede generatie die heden ten dage zich geen bal meer aantrekt van politiek, die bij de verkiezingen willekeurig een bolleke aankruist of een proteststem (!) aanbrengt, en die niet verder kijkt dan eigen huisje en tuintje, moet grondig worden wakker geschud. Laten we beginnen met de jeugd - want de jeugd is de toekomst van morgen - dit kan zeer goed door verenigingen zoals het VNJ. Hoe verklaar je dat deze telkens leden blijven aantrekken en zelfs in aantal groeien? De jeugd kan nog worden gevormd, een volwassene daarentegen.. Vroeger was er een algemeen Vlaams kader, dat bestond uit de media (bv. Standaard), onderwijs (vlaamsgezinde leeraars),.. nu is dat totaal verdwenen, de Standaard is geinfiltreerd door links, de rest van de media (VRT,..) ligt onder de sloef van de sossen, kortom, de Vlaamse Zaak krijgt geen kans (en dit onder het mom van "racisme").
'De jeugd' speelt liever Mortal Combat III op zijn PC, of hangt de klootzak uit op het internet in de forums en de babbelkanalen.

Bovendien, sinds de verplichte legerdienst werd afgeschaft, kampen we met een andere probleem namelijk overgewicht bij 'de jeugd' met veel meer kans op ziekteverschijnselen op latere leeftijd.

Het alternatief dat ultrarechts aanbied is niet veel beter: het resultaat is hetzelfde.

Oud 29 augustus 2004, 13:38   #17
Cyperken
Provinciaal Gedeputeerde

Cyperken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'De jeugd' speelt liever Mortal Combat III op zijn PC, of hangt de klootzak uit op het internet in de forums en de babbelkanalen.

Bovendien, sinds de verplichte legerdienst werd afgeschaft, kampen we met een andere probleem namelijk overgewicht bij 'de jeugd' met veel meer kans op ziekteverschijnselen op latere leeftijd.

Het alternatief dat ultrarechts aanbied is niet veel beter: het resultaat is hetzelfde.

Komaan ség, die linkse is Jaap de Smulpaap die een eetwedstrijd won en met de FDW zijn lijn is toch niks mis?

Laatst gewijzigd door Cyperken : 29 augustus 2004 om 13:39.
Cyperken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2004, 13:40   #18
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyperken
Komaan ség, die linkse is Jaap de Smulpaap die een eetwedstrijd won en met de FDW zijn lijn is toch niks mis?
Je kan het ook anders zien: die linkse is de toekomst en die rechtse het verleden.
Oud 29 augustus 2004, 13:41   #19
Rock Against Communism
Gouverneur

Standaard

Citaat:
... dus dat is wat jij wil?? Als je al tegen vendelzwaaiende en/of vlaamsgezinde jeugdorganisaties bent..
Oud 29 augustus 2004, 13:42   #20
Screwdriver
Banneling

Standaard

Citaat:
Zolang je maar binnen de wet blijft. Je andere favoriete topic (over de joden) is ondertussen ook al verdampt.
Ik heb het gemerkt, ik haal er mijn gelijk uit. Het joodse bedrog mag niet vallen, daar ziet de wet op toe.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be