![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Wie was het verleden jaar ook alweer?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vorig jaar was het Obama. Het jaar daarvoor was het 'de demonstrant', in 2010 was het Mark Zuckerberg. In de lijst vinden we ook Albert Einstein en Johannes Paulus II.
Maar de lijst is niet altijd even eervol geweest, daar zitten bijvoorbeeld ook Stalin, Hitler en Ayatollah Khomeini tussen ... Hier de volledige lijst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, en puppetboy Benanke was ook persoontje van het jaar in 2009 en kijk opmerkelijk... zijn vriendje Mr. Soetaro zelfs tot twee maal toe.
![]() ![]() Er staan inderdaad heel wat grootse criminelen dictators en andere verhevenen in die lijst, mooi zo... Laatst gewijzigd door zonbron : 11 december 2013 om 18:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Huh wat? Sinds wanneer hebben we een nieuwe paus??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het nieuws op Vatican News
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel niet de beste foto.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paus Franciscus is Persoon van het Jaar
Ik protesteer !! Waarom niet Jan , Piet , Joris & Corneel ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOL
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een figuur uit een stripverhaal. Op papier telt de Romeinse kerk 700 miljoen gelovigen, mar hoeveel zijn het er werkelijk en waarom willen deze mensen geloven. Het enige dat de RK voor ze doet is hen geld afhandig maken.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel U voor beste @D'ARTOIS dat U toch wat meer aandacht aan volgende besteed : The Unification of Italy in 1861, with the ensuing decline of the Italian aristocracy who had been the Rothschild's primary clients, eventually brought about the closure of their Naples bank, due to declining forecasts for long-term business sustainability. However, in the early 19th century, the Rothschild family of Naples built up close relations with the Vatican Bank, and the association between the family and the Vatican continued into the 20th century. In 1832, when Pope Gregory XVI was seen meeting Carl von Rothschild, observers were shocked that Rothschild was not required to kiss the Pope's feet, as was then required for all other visitors to the Pope, including monarchs.[37] Bron |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() President Obama aka Mr. Soetaro en pope (paus) Francis zijn dikke vriendjes.
Google is (soms) Uw vriend. Wie zoekt, die zal vinden... Laatst gewijzigd door zonbron : 12 december 2013 om 08:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo? De Kerk heeft mij - toch een katholiek - nog nooit "geld afhandig gemaakt".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook niet. Ik snap D'ARTOIS zijn bericht niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Snowden was een veel betere keuze geweest als persoonlijkheid van het jaar. Maar die ligt niet zo goed in conservatief USA. Men zou hem liefst zo vlug mogelijk doen vergeten.
En Fransiscus hopen ze te kunnen controleren daar in Washington. Weer zo'n preventieve prijs denk ik dan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, het is uw recht om te denken wat u wilt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ook eens vermeld worden.
Citaat:
|
|
![]() |