![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Is een wens een tekortkoming, omdat het voortkomt vanuit een behoefte?
En komt na een wens een andere wens, totdat men tevreden, voldaan en genoeg heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Zal ik u uitleggen.
Een persoonlijke vraag wekt een tegenreactie op. En met persoonlijke vragen vraag je jezelf af ofdat je je kwetsbaar kan opstellen en in hoeverre of in welke mate. Indien ik deze vraag beantwoord, wat zal het respons dan zijn. Antwoord zou dan waarschijnlijk zijn: ik wens jou het aller allerbeste. Ook echt gemeend natuurlijk. Laatst gewijzigd door g_z : 8 december 2013 om 15:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Wishing (wooshing)
http://www.youtube.com/watch?v=uhVW3sBMTYc |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]() Gaat het bij jou niet eerder over 'wens' in de betekenis van 'iets graag willen hebben wat voor jezelf gunstig is' ? Dan is er inderdaad sprake van een 'tekortkoming' omdat je anders niet iets zou wensen, hé. En dan is het maar vanzelfsprekend dat wanneer er nog altijd een tekortkoming is er nog altijd wensen zullen zijn. Geen idee wat er eigenlijk nog kan worden bediscussieerd.. ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Oke, je hebt mijn aandacht. Ik heb nog wel ideeen die bediscussieerd kunnen worden, tenzij je uitgepraat bent, of emotioneel aangedaan voelt. Let wel, we hebben het hier best over een gevoelig onderwerp, en de waarheid is niet hard, maar kan hard aankomen en het is absoluut niet mijn bedoeling om te krenken hoe ontzettend goed iemands intentie ook kan zijn. A. Je geeft aan dat je mij echt (met nadruk op echt) het allerbeste gunt. Zou onze realiteit met betrekking tot het allerbeste niet eerst behoren overeen te komen, zodat ik kan instemmen. Anders zou ik instemmen om iemand blij te maken. Maar natuurlijk maak ik graag iemand blij, maar zonder leugen. Want ik ben geen leugenaar. Dus mijn vraag aan u, Wat is volgens u dan het allerbeste? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Indien ik je wel zou kennen, dan zouden mijn wensen voor jou iets specifieker zijn, namelijk dat wat ik weet wat je zelf zou wensen, zelfs al zouden die in mijn vaarwater terechtkomen. Maar daar zou dan kunnen over geklapt worden. Waar dat 'gevoelig onderwerp' nu weer vandaan komt ? Op een anoniem forum ? Lijkt mij nu toch eerder wat in het ijle gezwee.... ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik wens dit ooit te winnen , maar wat daarna ?? Wil ik nog meer hebben , of winnen ?? Of zal ik mijn winst delen met weet ik wie ?? Het winnen zelf , geeft mijn voldoening , het schenkt een extraatje ![]() Of mensen die wraaklusten hebben , wraak nemen ; wat zullen ze daarna of nadien wensen ?? Winst of verlies ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zou geld gelukkig maken. Veel mensen hebben veel geld, maar zijn super ongelukkig. Maar in sommige omstandigheden is het wel behulpzaam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geld maakt niet gelukkig , maar gelukkig maken ze geld
![]() http://www.leukespreuk.nl/spreuken_geld.htm http://www.vandaag.be/bizar/140802_n...nskoppels.html
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Nee ...
![]() Citaat:
Libet experiment ![]() Laatst gewijzigd door Havanna : 11 december 2013 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Kijk beste Havanna, Beslist u nu niet zelf ofdat u bijvoorbeeld thee klaar zet of koffie? Dat bedoel ik met vrije wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Lezen Libet Experiment vooral, is weten
Laatst gewijzigd door Havanna : 11 december 2013 om 22:21. |
![]() |
![]() |
![]() |