![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Sorry dat het in't Engels is maar het geld ook voor Belgie.
Verpakkingen bevatten minder maar de prijs blijft gelijk. Er wordt meer van een product verkocht dan er van bestaat. Prijzen worden net voor de solden verhoogd etc... De consument wordt opgelicht voor miljoenen jaarlijks, zonder gevolgen. Maar als je het ook maar aandurft voedsel uit de vuilbak te halen mag je langs de rechter. Citaat:
Laatst gewijzigd door Havanna : 27 december 2013 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, iets is waard wat de gek ervoor geeft nietwaar.
Nog een voordeel bij Colruyt ten andere, daar staan de prijzen per kilo/liter er bij. En als je naar de bioskoop gaat, het staat je vrij drinken en snacks lokaal aan te kopen. Of proberen binnen te smokkelen. Met mogelijk gezeik vandien.
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kijk daar naar als ik eens ga winkelen. Langs de andere kant, de keren ik snoepgoed koop kan ik in de laatste 2 decades tellen op 1 hand.
En dat was telkens Leonidas pralines.
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we gasten verwachten, dan durft er wel wat gesneukel in de kast te verschijnen, maar da's vanwege de gastvrijheid in Huize Chaos.
![]() |