![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vreemdelingen zijn hier om voor onze pensioentjes te zorgen! Span de buikriem aan en verhoog de belastingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar heet dat dan "migratiestop"?
54000 dat is een stad zo groot als Roeselare ongeveer! Tel daarbij het vierdubbele geboortecijfer en begin maar plaats te maken. Nu ja, binnen twee generaties zijn vlamingen toch in de minderheid en maakt het niet veel meer uit. Casablanca gaat er niks aan hebben.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 december 2013 om 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, steek het maar op Europa, mijn linkse gutmensch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "Desondanks is immigratie een eeuwig gegeven en gaan we daar opnieuw het beste van maken."
Laatst gewijzigd door Demper : 19 december 2013 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik al zeker niet, integendeel, de grenzen gaan nog verder open. Je zou haast gaan denken dat diegenen waar men zo schreeuwlelijk over doet, dat men ze terugstuurde naar de landen van herkomst, men ze daar voor betaalde in de zin van: Speel het nu even mee hé, we geven u zoveel en kom daarna maar terug. Dat alles om de autochtone bevolking in ons kleine landje een beetje 'gerust' te stellen of te laten denken, Hey kijk ze doen er toch iets aan No Way!! Citaat:
Die mooie verhaaltjes weten ze te verkondigen, schreeuwen ze van de daken tot ze verkozen zijn en ze hun centjes en hun stoeltje weten veilig te stellen en doen daarna niks meer ... Denkt u dat hij het gaat gedaan krijgen (van mij mag het hoor), I doubt it ... ![]() Ik heb zelfs nog een andere 'flauwe' indruk en die is: dat de met rasse schreden naderende verkiezingen wel eens volledig anders zouden kunnen uitvallen dan de meeste mensen op huidig denken of er al naartoe weten te leven en denken dat er al een bepaalde groep gewonnen heeft ... Meehuilen met de wolven in het bos is nooit mijn sterkste kant geweest. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 december 2013 om 21:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Daarom dat ik ook niet geloof in de N-VA. Ze willen van beide walletjes eten. Ze zijn vlees noch vis. Ze zijn gelijk dat ene sullige meisje dat toch zo haar best doet om bij de 'groep' te horen, maar daar faliekant in faalt... Het feit dat ze niet voor een immigratiestop zijn maakt het er in mijn ogen ook niet beter op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De populariteit van De Block is dus volledig te danken aan heet goede werk op het vlak van deze materie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet toch dat ze constant de mensen beliegen en bedriegen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Me dunkt dat Maggie die franstalige augiasstal van Fedasil en het ministerie van Opvanggenoegens weldegelijk heeft opgekuist.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 december 2013 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weer 54.288 stemmen erbij voor de traditios.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U moest eens weten hoeveel miserie er is onder de bejaarden van het eigen volk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat kan men nu moeilijk op conto van Maggie schuiven, want daar heeft ze geen bevoegdheden. Wat ik dus wel VRESELIJK vind is dat heel de tijd die Asiel en immigratie industrie in handen van de franstalige PS is geweest. Daarmee dat ze Brussel volgestampt hebben met franstalige noord afrikanen. En daarvoor moesten wij dan nog maar weer eens 500 miljoen voor neerleggen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het ze niet lukt zal ik je gelijk moeten geven, dan blijft er maar 1 mogelijke partij meer over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |