![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat moet dat voorstellen?
Serieus, wat was er fout met het vorige systeem? Is er iemand die dat nieuwe systeem intuïtief vindt?
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bwah niks bijzonders.
Ge gaat uiteindelijk alleen nog maar op een video kunnen reageren met uw naam, voornaam, foto, adres en telefoonnummer naast uw reactie. That's all. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het gewoon een klote-upgrade van hun boechtsysteem !!!!
Ge moet zelfs een google+ hebben ??!! Dailymotion lijkt me eventueel nog de moeite !! http://www.dailymotion.com
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien ook nog een upgrade naar een betaal-abo ?? Dan kunnen ze hun kloten kussen !!!! Ze tonen vaak voor de videoclip reklame , dus .... Ook naast het videovenster is er reklame !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 november 2013 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da'vertraagt hier den boel
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb geen zin om bij te dragen aan de kunstmatige inlevenhouding van Google+. Maar aangezien de comments op Youtube sowieso al waardeloos waren, is het geen groot verlies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Dit plus ik heb al nie meer ingelogd op YouTube sinds dat Google het heeft overgenomen jaren terug. Egaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Ja en da heeft veel te maken met hun intentie om af te stappen van h264 compressie omdat daar licenties voor moeten worden betaald. De motivatie achter deze intentie echter zal ook wel zijn reden hebben om naar de toekomst toe eigen technologie te pushen, neem ik aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn al heel wat petities op 't net. Hier zijn er 2.
http://www.change.org/petitions/yout...-don-t-want-it https://www.change.org/petitions/goo...-original-form Of ga gewoon naar tudou: http://www.tudou.com/programs/view/bnazse4oEbg/ Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 14 november 2013 om 00:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En neen, dat kan je niet uitschakelen, of toch niet zonder elke melding uit te schakelen. Nog zo'n verandering, wel al een paar maanden ouder. Tegenwoordig krijg ik mails met nieuwe video's van de kanalen waarop ik geabonneerd ben. Waar of wat ik ook aan- of uitvink, dat blijft mijn inbox bevuilen.
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Oh ja, nog iets. Een maandje geleden ofzo waren plots al mijn kanalen waarop ik geabonneerd was verdwenen van de YouTube-app op mijn GSM. Zal ook wel iets met Google + te maken hebben zeker? Er staat nochtans duidelijk dat ik met dezelfde account ben ingelogd als via de laptop.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 14 november 2013 om 10:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Schepen
|
![]() ░░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄ Bob is building an army.
___▂▄▅█████████▅▄▃▂ ☻/ ︻╦╤─This tank & Bob are against Google+ |l███████████████████]. /▌ Copy and Paste this all over ..◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. / \ Youtube if you are with us
![]() ![]() ![]() ______________"Het staat vast dat een extreme angst en een extreme moed in dezelfde mate de maag in de war brengen en laxerend werken." De Montaigne ______________ Laatst gewijzigd door hikikomori85 : 28 december 2013 om 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De lay-out is zelfs ietsjes verbeterd !!!!
![]() |
![]() |