![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Parlementslid
|
![]() http://www.dewereldmorgen.be/artikel...paul-verhaeghe
Samenvatting: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Recentelijk een interview gezien met "de Ondernemer van het Jaar". Een vrouwelijke CEO van één of ander bedrijf.
Het ene deel van haar pleidooi bestond uit niks anders dan het onderwijs beter te laten afstemmen op het bedrijfsleven. Te lezen als : het kloonen van kritiekloze loonslaven teneinde onze schimmige aandeelhouders nog rijker te maken dan ze nu al zijn. Het andere deel van haar pleidooi bestond uit niks anders dan groei, groei en nog eens groei. Te lezen als : je zult en moet consumeren tot wanneer je er dood bij neervalt.
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dus ook niet waar de "probleemstelling" vandaan komt. En mijn stelling blijft (en ja,ik ben kompleet vooringenomen hierin),enkel in een Technisch Instituut leert een puber/adolescent iets,en je kunt alsnog doorschuiven naar hoger onderwijs.Men organiseert al sind mensenheugnis doorstroomjaren hiervoor. .ASO is eigenlijk in de 21ste eeuw een schandalig verlies van tijd en beslist van geld..Je bent 18 jaar,je hebt heftig gewerkt en gestudeerd en je hebt in ruil daarvoor NIKS Laatst gewijzigd door kelt : 29 december 2013 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |