![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Met talentrijk flegma en routine
creëerde hij zijn sneeuwlawine. Hij mag nu dromen en weer bekomen aan een beademingsmachine. ![]() http://www.nrc.nl/nieuws/2013/12/29/...ieke-toestand/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Theoretisch moet het mogelijk zijn om een beademingstoestel te incorporeren in een F1 voertuig.
De talenten moeten nog ergens zijn. De input wat dieper pluggen. En Schumi kan er nog een paar winnen. In het comacircuit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Een paar F1-ski's zijn wel te vinden bij AS Adventure
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nadat hij werd verrast werd door een sneeuwlawine maar hij overleefde het niet. Schumacher maakte als racer al eerder brokken, maar op skies reed hij zichzelf van zijn sokken. Hij overleefde het zoals je ziet.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 30 december 2013 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is er anders nog steeds niet goed mee op huidig ogenblik met M. Schumacher.
Zijn kansen zijn niet te voorspellen volgens de artsen. link
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Skiën is precies gevaarlijker dan racen. Het lijkt er bijna op dat iedereen die gaat skiën vroeg of laat aan de beurt komt. Zelfs ervaren skiërs overkomt "het" op een dag. Gisteren was het een prins, vandaag is het en racekampioen.
Als er zoveel druk op de hersenen van Schumacher zit dat er aan zijn hersenpan gemorreld moest worden is er dus serieuze hersenschade. De man overleeft het misschien, maar wat zullen de gevolgen van hersenschade zijn? Ik denk dat het ook met skiën over and out zal zijn voor Schumacher. Hopelijk staat hem niet hetzelfde lot te wachten als die andere Superman.
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
link1 Link2 Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Machos moeten zich natuurlijk bewijzen door buiten het 'officiële' parcours te r/glijden. Of ben ik nu weer te cynisch/sarcastisch..... ?
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Why him God?! Take me!!
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hier zoals Schumacher langs de pistes in Meribel? Toen ik daar aan het skiën was ging iedereen daar bijna off piste skiën, zo gevaarlijk was dat niet. Als je echter tussen de rotsen gaat, tja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() pin-ups uit de F1-pits in hun rode pakjes blits onthullen zich in chrono-flits zodra hij zijn remmen pitst hij lost zijn pook en grijpt zijn spits wijl zij hem naar haar tentje gidst waar ze hem klemt tussen haar tits en dan in drill de benen splitst op haar sponsorgekleurde brits verlost ze hem van zijn hete trits waarna zijn pijp de vlam weer spritst en wegscheurt met : "alles kits achter mijn rits !" DJr |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op Facebook was hij al dood verklaard.
Zijn vooruitzichten zijn slecht.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen zo een snelheden rondrijden om dan op uwe kop te vallen tijdens het skiën.
Het leven is hard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net als Prins Friso zou je kunnen zeggen eigen schuld dikke bult, maar het blijft wet een mens.
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |