![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 20.642
|
![]() Na verscheidene Europese havens en een groeiend aantal bedrijven is de groep PSA aan de beurt (Peugeot Citroën) waar de Chinezen zich voor een deel inkopen. Citroën en Peugeot worden reeds in 4 Chinese fabrieken van Dongfeng (één van de grote Chinese autobouwers) gemaakt hoofdzakelijk voor de Chinese markt, de grootste groeimarkt in de wereld. De meeste Europese en Amerikaanse automerken worden in China geproduceerd in luxueuzere uitvoeringen voor hun binnenlandse markt. (Chinezen eisen meer luxe).
In December heeft Renault op zijn beurt een contract getekend om de de Renaults in China te maken, ook voor de Chinese markt. http://www.lefigaro.fr/societes/2014...t-dongfeng.php |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 35.557
|
![]() Dit is helemaal logisch.....de PSA-groep is LAAT hiermee....
Dat er Chinees kapitaal in de PSA-groep komt stond in de sterren geschreven...ze staan financieel nu eenmaal op lemen voeten.... |
![]() |
![]() |