![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk iets dat overwaait uit Frankrijk.
Ik meen me te herinneren dat vorige jaren het telkens ging over meerdere honderden voertuigen. http://www.standaard.be/cnt/dmf20140101_00909130 http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...aarsnacht.aspx Dus zowat 7 auto's in het Brusselse, en 5 in het Luikse. En dan beweert onze regering dat het koet kaat, en dat justitie werkt. Mijn gat ja. Gevangenissen bijbouwen? Dringend aub. Voor mij mag iemand die op nieuwjaarsnacht een auto van een ander in brand steekt, gans dat nieuwe jaar in den bak daarover nadenken. Citaat:
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Moet men ze op de Grote Markt in Brussel terechtstellen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat doen ze met zo'n kerels in bvb moslimlanden? Voor hen hier hetzelfde toepassen is toch maar ons aanpassen aan hun cultuur en gewoontes? Dat is toch wat ze van ons verwachten, samen met halal, offerfeest, hoofddoekjes enz Zo komen ze misschien toch nog op de Grote Markt terecht, goed gezien van je! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen wil ik ook niet verzuipen in de Nieuwe Middeleeuwers die plots in de 21st eeuw hun fratsen hier komen uithalen zonder reacties die passen bij hun persoonlijkheid en cultuur! Dat soort moet het land uit vooraleer of vlak nadat "ze in actie komen". Maar dat is blijkbaar moeilijker of bijna onmogelijk... Hoor zojuist dat er in Syrië al 130.000 doden zijn gevallen. Elkaar afgemaakt... Alleen al in Syrië! Zouden ze dat zelf zo erg vinden dat er hier nu en dan een sneuvelt? Hun messentrekkers zorgen daar toch al regelmatig voor? Incidentjes! Liever: "ze zijn al voor 100 feiten bekend bij het gerecht"... Laatst gewijzigd door andev : 1 januari 2014 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() Onze master heeft het weer niet begrepen.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jouw auto in brand steken volstaat.
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Volgens mij is die Jack er zo ene, met onder het zadel van zijn fiets, een debiel vlaggetje, met daarop de tekst :"Weeral een auto minder".
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
's Morgens er uit maar onmiddellijk de boel opkuisen die ze daar achterlieten ! Daarna: formulieren invullen+ handtekening... At the end: matten oprollen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die "iemand" moet je eerst bij de lurven (kunnen) pakken. Doen zoals in Parijs: op "bedekte" plaatsen patrouilles van 3 para's opstellen. Die zullen de boeven op het gepaste moment een mitraillette op hun kop duwen en dan overdragen aan de politie... |
|
![]() |
![]() |