Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 augustus 2004, 18:00   #1
Bloxbuster
Banneling

Bloxbuster's schermafbeelding

Standaard Kristl Strubbe laat vent Otten zitten en wordt VLD woordvoerster

Kristl Strubbe wordt woordvoerster VLD en Somers - 31/08/2004
rr
BRUSSEL - Kristl Strubbe verlaat de VTM-nieuwsdienst en wordt vanaf morgen samen met Tom Ongena woordvoerster van de VLD en van interim-voorzitter Bart Somers. Dat deelde de partij vandaag mee.

Strubbe (31) kondigde onlangs haar ontslag aan als journaliste bij de VTM-nieuwsdienst, waar ze drie jaar reportages maakte en aan live-verslaggeving deed. Daarnaast presenteerde ze ook twee jaar lang Het Nieuws. Voordien werkte Strubbe op de nieuwsredactie van Studio Brussel en was ze het gezicht van het nieuws op de regionale zenders RTV en AVS. Ze schreef ook een tijd voor De Morgen. ht (belga)

Opmerkelijke samenloop van omstandigheden, dicht bij kleuter Somers... VTM de BLAUWE vld zender bij uitstek...
Bloxbuster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 18:02   #2
Bloxbuster
Banneling

Bloxbuster's schermafbeelding

Standaard

Datum : 30/08/2004
Titel : Kristl Strubbe en Hans Otten zetten punt achter hun relatie
VT4-presentator Hans Otten en VTM-journalist Kristl Strubbe hebben besloten in alle vriendschap uit elkaar te gaan. Ze waren acht jaar samen en hebben twee kinderen van 4 en 1 jaar oud. Dat meldt Kristl Strubbe maandag.
Otten blijft naar verluidt aan de slag bij de commerciële zender VT4 als creatieve raadgever en presentator. Strubbe is voorlopig nog journaliste bij het VTM-Nieuws.
"We hebben altijd een goede verstandhouding gehad met de pers en hopen dat zo te houden. We zouden het daarom erg waarderen mochten er, uit respect voor de kinderen, geen verdere vragen gesteld worden over ons privé-leven in de moeilijke periode waar wij en onze kinderen door moeten", aldus Strubbe.
Bloxbuster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 18:37   #3
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Net alsof ze haar heeft laten leiden door politieke voorkeuren. Er was een job dat goed betaalde, en tja dan ben je weg. Ik vraag me wel af waarom ze geen trouwe VLD militant(e) voor die post hebben gekozen. Enfin als ze al parlementszetels verkopen aan de meest biedende.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 18:39   #4
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Die madam van Villa Politica, Annemie Peeters heet ze (denk ik), is ook al overgestapt naar VLD, om er woordvoerster te worden van de een of andere minister.
Jaja, een nieuwe uitstroom: van media naar politiek. (Verstrepen, Peeters, Belet, Demesmaecker, Strubbe,...)
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 18:42   #5
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Gelukkig is het niet omgekeerd!
Oud 31 augustus 2004, 18:44   #6
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes
Die madam van Villa Politica, Annemie Peeters heet ze (denk ik), is ook al overgestapt naar VLD, om er woordvoerster te worden van de een of andere minister.
Jaja, een nieuwe uitstroom: van media naar politiek. (Verstrepen, Peeters, Belet, Demesmaecker, Strubbe,...)
Tja dat is niet meer dan logisch in dit land. Moest dit in Nederland gebeuren zouden de mensen dat nooit pikken maar hier is alles één 'happy familie'. Hoeveel woordvoerders hebben die VLD'ers eigenlijk nodig. Moet echt wel een 'slangen-nest' zijn, die VLD, met al die woordvoerders, en communicatiedeskundigen. Nu, het moet zijn dat ze ze nodig hebben. 8)
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 18:52   #7
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Tja dat is niet meer dan logisch in dit land. Moest dit in Nederland gebeuren zouden de mensen dat nooit pikken maar hier is alles één 'happy familie'. Hoeveel woordvoerders hebben die VLD'ers eigenlijk nodig. Moet echt wel een 'slangen-nest' zijn, die VLD, met al die woordvoerders, en communicatiedeskundigen. Nu, het moet zijn dat ze ze nodig hebben. 8)
En dan nog krijgen ze electorale klappen!
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 19:38   #8
bartje
Minister-President

Standaard

Kristl Strubbe wordt de woordvoerder van de VLD als partij
Annemie Nijs wordt woordvoerder van Fientje Moerman
Is een groot verschil hé!

Trouwens er zijn andere partijen ook hé die nieuwsgezichten hebben.
Problemen mee?

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 19:49   #9
Koenraad Maesschalck
Banneling

Koenraad Maesschalck's schermafbeelding

Standaard

Het feit dat een minister of een partij een woordvoerder nodig heeft, bewijst dat er een grote kloof gaapt tussen de gewone burger enerzijds en de politici van de traditionele partijen anderzijds.
Koenraad Maesschalck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 19:51   #10
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

voor de rest zijn journalisten "kleurloos" en neutraal

ze gaan in beste verstandhouding scheiden... in het belang van de kinderen...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 19:53   #11
bartje
Minister-President

Standaard

ja ja ze zijn kleurloos, denk ook maar aan Tastenhoye, Verstrepen..; ook kleurloos zeker? Laat me niet lachen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 20:03   #12
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Het feit dat een minister of een partij een woordvoerder nodig heeft, bewijst dat er een grote kloof gaapt tussen de gewone burger enerzijds en de politici van de traditionele partijen anderzijds.
Het Vlaams Blok weet alles van mediafiguren: Morel, Vandermeersch, Verstrepen, Tastenhove, ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 22:31   #13
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ja en dan?
Oud 1 september 2004, 02:17   #14
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.
Het Vlaams Blok weet alles van mediafiguren: Morel, Vandermeersch, Verstrepen, Tastenhove, ...
een journalist is nog altijd iets anders dan een mediafiguur.
Verstrepen is onafhankelijke bij het Vlaams Blok, hij is niet echt ne 100% Vlaams Blokker maar het was de enige partij waar hij zijn recht voor vrije meningsuiting kon bewaren. Zwart op Wit werd gesloten onder politieke druk. Nochtans een neutraal programma waar hij alle mensen aan het woord hield, het enige programma waar een eerlijk gereglementeerd (naargelang hun aantal stemmen) aantal blokkers welkom waren in de studio. Wat niet zo is in andere programma's, zelfs Groen! krijgt meer tijd dan het Blok.
Morel: N-VA hun schuld (don't blame her), zij is niet de enige.
Vandermeerscht: na een gesprek met Dewinter vond de VLD het verdacht en welletjes. Ze werd slachtoffer van het Cordon. Een simpel gesprek kon niet meer, zelfs praten met Blokkers niet. Dat heeft mede haar keuze bevestigt.
VLD vaarde een steeds linkere koers en is hypocriet.
Over journalisme gesproken: uit onderzoek bleek dat een grote meerderheid van de journalisten links stemt (SP.A / Groen!). Slechts 2% op het Blok.
Enough said!
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2004, 08:01   #15
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door separatist
een journalist is nog altijd iets anders dan een mediafiguur.
Verstrepen is onafhankelijke bij het Vlaams Blok, hij is niet echt ne 100% Vlaams Blokker maar het was de enige partij waar hij zijn recht voor vrije meningsuiting kon bewaren. Zwart op Wit werd gesloten onder politieke druk. Nochtans een neutraal programma waar hij alle mensen aan het woord hield, het enige programma waar een eerlijk gereglementeerd (naargelang hun aantal stemmen) aantal blokkers welkom waren in de studio. !
volkomen belachelijk...
zwart/wit volgde ik al toen het nog zwart of wit was...de laatste twee jaar was het nog uitsluitend een blokprogramma...: ik stem blok want ...
.reactie : dank u voor uw mening.zonder erop in te gaan, werd zo in quasi elke uitzending van de laatste twee jaar een trits blokpropaganda gespuwd... onafhankelijk?: laat me niet lachen..
morelleke kreeg geen verkiesbare plaats en heeft zich dan maar geprostitueerd voor een zeteltje, Ze LOOG dat de stukken eraf vlogen, is hier genoeg aangetoond. ze was ook "onafhankelijke"...dat schaamlapje heeft ze al laten vallen..voorzitster anyone?
dat is "enough said" ...
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 1 september 2004 om 08:37.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2004, 08:08   #16
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloxbuster
Datum : 30/08/2004
Titel : Kristl Strubbe en Hans Otten zetten punt achter hun relatie
VT4-presentator Hans Otten en VTM-journalist Kristl Strubbe hebben besloten in alle vriendschap uit elkaar te gaan. Ze waren acht jaar samen en hebben twee kinderen van 4 en 1 jaar oud. Dat meldt Kristl Strubbe maandag.
Otten blijft naar verluidt aan de slag bij de commerciële zender VT4 als creatieve raadgever en presentator. Strubbe is voorlopig nog journaliste bij het VTM-Nieuws.
"We hebben altijd een goede verstandhouding gehad met de pers en hopen dat zo te houden. We zouden het daarom erg waarderen mochten er, uit respect voor de kinderen, geen verdere vragen gesteld worden over ons privé-leven in de moeilijke periode waar wij en onze kinderen door moeten", aldus Strubbe.
Otten heeft haar weggekaapt van jan verheyen (kristl was verloofd met verheyen) op haar verlovingsfeest....
Jan (dat ik trouwens één van de meest ERGERLIJKE mediafiguren vind) zal zich wel rot lachen...

Heb me steeds afgevraagd wat zo'n leuke intelligente klassevrouw in dergelijke kwallen als verheyen en otten zag... ze is dus terug op de markt !
ik zal mijn vriendin misschien maar eens moeten gaan doorlichten
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2004, 13:21   #17
Koenraad Maesschalck
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.
Tastenhove? Wie is dat?

Mediafiguren zijn niet gelijk aan woordvoerders.
Morelleke Forelleke is overigens bezwaarlijk een mediafiguur te noemen want ze was/is(?) zelfstandige. De tijd dat Anke Van der Meersch in de media kwam als miss is ook al een serieus tijdje geleden.
Oud 1 september 2004, 13:26   #18
Koenraad Maesschalck
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
ja en dan?
Ik kan best begrijpen dat u het volkomen normaal vindt dat er een diepe kloof bestaat tussen de burger en de politiek. Wij van het Vlaams Blok vinden dat niet.
Oud 1 september 2004, 21:18   #19
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloxbuster
Kristl Strubbe wordt woordvoerster VLD en Somers - 31/08/2004
rr

BRUSSEL - Kristl Strubbe verlaat de VTM-nieuwsdienst en wordt vanaf morgen samen met Tom Ongena woordvoerster van de VLD en van interim-voorzitter Bart Somers. Dat deelde de partij vandaag mee.

Strubbe (31) kondigde onlangs haar ontslag aan als journaliste bij de VTM-nieuwsdienst, waar ze drie jaar reportages maakte en aan live-verslaggeving deed. Daarnaast presenteerde ze ook twee jaar lang Het Nieuws. Voordien werkte Strubbe op de nieuwsredactie van Studio Brussel en was ze het gezicht van het nieuws op de regionale zenders RTV en AVS. Ze schreef ook een tijd voor De Morgen. ht (belga)

Opmerkelijke samenloop van omstandigheden, dicht bij kleuter Somers... VTM de BLAUWE vld zender bij uitstek...
de vld en Somers hebben die iets te vertellen dan?
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2004, 22:31   #20
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kan best begrijpen dat u het volkomen normaal vindt dat er een diepe kloof bestaat tussen de burger en de politiek. Wij van het Vlaams Blok vinden dat niet.
jullie worden dan ook verafschuwd
ik zie niet in wat er zo verkeerd is aan een kloof(je) tussen burger en politiek
maakt het nog zo makkelijk om niet aan diensbetoon te moeten doen

soit, we weten wat ons te wachten staat als flupke & co aan de macht komen

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be