![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementslid
|
![]() Da's uiteraard een volledig foute krantenkop. Dat moet zijn : "Fiscus eist bedrag van monster Karel De Gucht".
![]() Citaat:
![]() Maar ik vrees dat het net zoals die vorige belastingfraude op een sisser zal uitdraaien. Als ze al een belastingontduiking van 75 miljoen onder het tapijt kunnen schoffelen op basis van procedurebezwaren, dan zullen ze dat in dit geval ook wel kunnen, neem ik aan... De moraal van het verhaal is : als je foefelt, foefel dan direct goed zodat je genoeg geld hebt om de beste advocaten te betalen. Dan ben je immers ongenaakbaar. ![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". Laatst gewijzigd door abramis brama : 8 november 2013 om 09:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() kan zo iemand eigenlijk wel EU-commissaris blijven?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Zo veel is dat nu toch ook niet. Dat is minder dan het karige pensioentje van onze ex-koning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Waarom mag de fiscus niet in zijn bankrekening kijken, er is toch geen bankgeheim meer?
Wie op korte termijn handelt in aandelen doet aan handel en daar moet je gewoon belasting op betalen zoals een trader, je moet het lange tijd laten staan om daar niet onder te vallen. Volgens mij is dit het geval hier. Ik hoop dat het geen bank aandelen waren. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik laat uw vraag onbeantwoord, maar stel er een andere: zou een ander soort individu ooit ook maar enige kans krijgen om EU-commissaris te worden? Deze mensen worden immers niet verkozen, en komen er dus uitsluitend door ellebogenwerk, trappen naar beneden en slijmen naar boven en vrolijk over lijken gaan. Of bestaat er voor verkozen worden soms een alternatief? Mijn vragen zijn tot het hele forum gericht. Laatst gewijzigd door Zondag : 8 november 2013 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() KDG komt al zo lang in opspraak over gesjoemel en vuil geld.
Dat die mens überhaupt nog vrij rondloopt is mij een raadsel
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is 900.000 euro voor Degucht kleingeld. Hij heeft waarschijnlijk een veelvoud daarvan scheefgeslagen. Laatst gewijzigd door Pericles : 8 november 2013 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Als EU-commissaris (dus niet als aandeelhouder of zo) geniet hij belastingvrijdom en onschendbaarheid. Dat laatste is één van de redenen waarom alle lidstaten hun grootste geboefte naar hoge EU-banen afschuiven. Een andere reden is dat ze ervan af willen, en nog een andere dat het geboefte dan de macht heeft om zich tegen vervolging in te dekken en het nodige in doofpotten te laten verdwijnen, bijvoorbeeld door het officieel te laten onderzoeken (en goedkeuren).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
. Waren dat geen Fortis-aandelen? Of nee, die stonden op naam van zijn straatarme grootmoedertje ![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Juist ja, Fortis aandelen net op het juiste moment verkocht, erg toevallig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Naar mijn mening wint het orakel van Berlare en omstreken, de wel edelgestrenge Heer en Vleesgeworden Arroganticus, Karel De Gucht tegen de fiscus. Ofwel via de logebroeders(daar zitten ook rechters) ofwel via ons Mireille, die is ook rechter en ons kent ons nietwaar???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zij bedienen zich onbeschaamd rijkelijk en presenteren ons de factuur onder dwang van een deurwaarder desnoods.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stem hem weg eh! Oh, just.... EU Commissarissen zijn niet verkozen....
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dus op korte termijn handelen zijt ge belast als een trader? Toch nog is uwen boek "belasting voor beginners" er op na slaan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() ik wist niet dat KDG heel die dotatie voor Albert in zijn ééntje moest dragen.
zou het logischer vinden indien Herman Decroo die rekening zou krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou willen dat u ongelijk had en dat ik diene blauwe zou kunnen incasseren.
|
![]() |
![]() |