![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams Belang Enkel sympathisanten van Vlaams Belang, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'Vlaams Belang' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Vreemdeling
|
![]() ![]() Als men kijkt naar Vlaanderen, dan ziet men dat de meerderheid van landbouwbedrijven fors aan het dalen is. Een goede kennis die ook in de "landbouwstiel' zit, zegt het volgende: " Ik vind het schandalig dat ze de landbouw zo achterop stellen. Vroeger was de landbouwsector één van de rijkste sectoren in dit land. Nu is het met uitsterven bedreigd. Vind je dat nog normaal? Ik niet hoor. Vroeger was de motto van de landbouw: Hoe moet ik zoveel mogelijk winst maken? Nu is dit veranderd: Hoe moet ik nog door mijn kosten geraken? Landbouwer zijn is nu in deze tijd niet gemakkelijk. Men moet kijken of je bent failliet verklaard. Kijk nu naar het weer. Droogte kan de landbouw serieuze kosten geven. Veel geld wordt er gegeven aan de landbouw. Jaja, aan de grote mannen die achter hun bureau zich zogezegd inzetten voor de landbouw. Kortom, De regering is en blijft voor mij één grote warboel die voor niemand iets doet. Belastingen verhogen of zeggen dat ze verlaagd zijn... jaja, maar in de werkelijkheid? " Dit was zijn mening. Mijn mening vind je bij mijn standpunten op www.deblauwvoet.tk Als jij ook in de landbouwsector werkt of eens jouw mening wil verkondigen. Dit kan nu.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door VB'er : 22 juni 2005 om 19:52. |
||
![]() |