![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind deze brief zo treffend en waar geschreven, dat ik me bijna verplicht voel om er een apart topic over op te starten om hem te eerbiedigen.
Mevrouw Homans geeft hier kijk van een bijzonder inzicht in de sociologie, sociale cohesie, beeldvorming, ... Proficiat en hoedje af. Deze is raak, en niets meer of minder dan de waarheid. Het wordt hoog tijd dat bepaalde groepen overigens beseffen dat ze P.R.-gewijs zichzelf de das om doen... Als ze niet willen dat mensen denken dat dit hun bedoeling is (implicerend dat ze dus inderdaad niet wìllen bijdragen maar enkel de vruchten willen plukken van wat we hier decennialang hebben opgebouwd aan sociale voorzieningen en welvaart die de uitbouw hiervan mogelijk maakte), op geen enkele manier - moeten we concluderen dat ze dom en ongeorganiseerd zijn. Dat laatste weiger ik te geloven. Dood aan het racisme! Ja aan de grote emancipatie van de Moslim(a)s! http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-grijpen.dhtml
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() groot gelijk. Spijtig genoeg zijn er op FB weeral meer mensen die net doen alsof allochtonen en zeker moslims geen eigen verantwoordelijkheid kùnnen hebben. Beetje anders-valide-achtig zal ik dan maar zeggen. Wordt er apart onderwijs voorzien voor allochtonen? krijgen ze minder lesuren? minder leerstof? hoeven ze niet te blokken? moeten ze alle dagen naar school zoals de anderen? Wordt er van hun ouders verwacht dat ze zich mee inzetten voor de toekomst van hun kinderen? .... Euh... wacht, ik ben weer racistische vragen aan het stellen precies.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Waar op FB redeneren ze zo? Zijn het VB want dat lijkt me nogal discriminerend of zijn het extreem linksen die niet doorhebben dat ze zelf zo discrimineren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het waren zuivere linkschdraaienden die uiteraard niet doorhebben dat het racistisch is om koetsjiekoetsjiekoetsjie te blijven doen bij mensen die hier al vier generaties wonen, enkel en alleen omdat ze fatima heten en zich inpakken in doekjes.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Makkelijker gezegd dan gedaan dus en we hebben daarvoor een regering en politie nodig met ballen, ik zie dit bij geen enkele partij. Die inteelt moet ook stoppen, anders gaan ze blijven dommekloten en gestoorden op de wereld zetten. Je kunt dan nog zo je best doen, met die soort kun je toch niets aanvangen tenzij in een gesticht of gevang plaatsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dikke 2 !!!! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dus een geëmancipeerde moslim, zou zoiets zijn als een vierkante cirkel.
Mein Land Laatst gewijzigd door F.B. : 11 januari 2014 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wijselijk zwijgt Liesbeth Homans over de dresscode op een horeca terras. De horeca heeft recht om eisen te stellen aan de klederdracht van het cliënteel. Als ze dit recht hard willen maken kunnen ze er een privé-club van maken.
Als meneerke van Kifkif wil keuvelen met zijn moslim-vriendinnen kan hij hier beter rekening mee houden. Er zijn privé-clubs voor moslims waar ze van harte welkom zijn met een strikte segregatie op basis van seks. Je kan geen cultuur-eisen stellen alla "hoofdoeken op een horeca-terras" als die in geen enkele cultuur aanwezig zijn.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 11 januari 2014 om 10:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de moslims zijn de mannen meer geëmancipeerd dan bij onze hedendaagse cultuur.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Die brief loopt over van gepamper. Wel niet zo erg als bij de sossen, maar toch.
Ik zit in heel dat wel of niet geintegreer gedoe al een 20-tal jaren verder dan jullie zgz. centrum rechtsen of laten we zeggen matig correcten. Inderdaad zal ooit, nadat mevr. Merkel en vele anderen tot de conclusie gekomen zijn dat de integratie grotendeels mislukt is, er een dag komen dat ze zullen inzien dat het ook totaal geen zin heeft gehad ooit Moslims trachten te integreren. Dat lukt nooit. Dus voor mij geen integratie maar retourticket zandbak. Period. Hoe dikwijls moet ik dat nu nog zeggen: al die zgz. geintegreerde moslims zijn "slapende cellen". |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien krijgen we dan een antwoord?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ze minder gediscrimineerd willen worden moeten ze wat minder hun geloof tentoonspreiden. Dat schrikt namelijk af, en terecht.
![]() |
#16 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laat die mannen geloven wat ze willen. Laat die mannen hun geloof beleven. Echter, en 'daar' ligt het probleem; ... wel op een zodanige manier dat dit steeds wordt gedaan binnen de wetten van het land waar zij die beleving ten uitvoer willen brengen. Gematigde religieuzen zouden dit moeten kunnen; ... en dat doen zij ook. Die infantiele apen daarintegen (extremisten), moeten een duidelijke keuze maken. Stellen zij 1) hun labiele profeet voorop; 2) economische welvaart of 3) sociale vrijheid? Keuze 2 en 3 gaat ten koste van totale godsdienstbeleving. Keuze 1, betekent dat de aanhanger van de religie beter kan vertrekken naar het land dat die totale beleving toelaat.
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen. Laatst gewijzigd door Sonny Crockett : 16 januari 2014 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Gouverneur
|
![]() Mevrouw Homans weet blijkbaar niet dat racisme in onze genen zit:
Citaat:
Citaat:
Hier zie je heel duidelijk hoe alle racistische mensen bij elkaar hokken: ![]() Soort zoekt soort!
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Multicultuur bestaat niet: ofwel rijdt men links ofwel rijdt men rechts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie de taal van 't land waar je woont wil leren, léért die taal zonder problemen, hoe dan ook. 'De school af te maken'? Kansen om de school af te maken, zijn die er dan niet, is er ergens iets bij 'n bepaalde soort dat ze geen kansen hebben om de school af te maken? In burgeringstrajecten? Wie wil inburgeren, burgert in zonder trajecten. 'n Mens begint zich af te vragen hoe �*l die andere groepen immigranten 't ooit klaargespeeld hebben om ingeburgerd te raken zonder al die poespas. Om nog te zwijgen van al die Belgen in 't buitenland die 't zonder die inburgeringstrajecten hebben moeten stellen en nog steeds zonder moeten doen, hòe in vredesnaam spelen die mensen dat klaar? 't Grootste budget ooit. Ja hoor, goed bezig, smijt er nog 'n hoop geld tegenaan en 't komt allemaal vanzelf in orde, zelfs 't racisme van de beschermde soort verdwijnt spoorslags als sneeuw voor de zon, niet dus, En vice versa ook niet, als de brave, hardwerkende man met z'n belastingcenten moet blijven opdraaien voor onwilligen. De willigen hebben dat allemaal niet nodig, die leren de taal, burgeren in, maken de school af, hebben 'n job, dragen bij en hebben heel dat gepamper niet nodig. Dank U mevr. Homans, we weten waar U voor staat.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |