![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal racistisch! je mag er niet meer op zuigen, je moet die helemaal ineens binnenslikken zonder bijten! anders moet je voor het CGKR vierschaar verschijnen en dan zal je wel leren welke lullen je mag zuigen en welke niet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik onthoud vooral dat ik geen haribo-drop meer eet.
Bedrijven die zich als dhimmie gedragen moeten dan ook maar een dhimmie behandeling krijgen. Dat hun niet-blanke klanten dan hun drop kopen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel u voor dat uw behanger Lul heet....
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is iets voor circe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zit dat met spekken? Er zijn erbij die roze en wit zijn, alstublieft! Een aanfluiting van het blanke ras! Pure vernedering! En dan het woord "spekken" op de koop toe ==> varkens? Racistisch tot in de hoogste graad!
Ik hoop maar dat Haribo geen spekken verkoopt! ![]() https://www.google.be/search?q=spekk...w=1170&bih=494
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg wel honger van die foto's van die spekken!
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 19 januari 2014 om 23:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoow hoow , stel dat z'n volledige naam is:
Lul de Zeiker Lul de Kakker Lul de Naaier Lul de Neuker Lul de Likker Lul van der Kloten Piet de Zeiker Piet de kakker Piet de Naaier Piet de Neuker Piet de Likker Piet van der Kloten Piet Lul Piet Zeikman Piet van Lul Piet Ballen Piet Pruim Piet Mosselman Piet Poes Piet van de(r) Borsten
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die melocakes lus ik werkelijk niet
![]() Dus ik zit daar al snor voor sommige organistaties ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat cookie? jij lust geen melocakes?? lol, ik heb die graag, en ik krijg nu zin in zo'n dropveter..
![]() |
![]() |
![]() |