Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 januari 2014, 12:50   #1
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard Politiek verzet: Je kunt er toch niets aan doen!

Het werd mij ook gezegd in de zaak ««mijn vriend de Blankenbergse stalker»»
Het is David tegen Goliath zei men langs alle kanten.

En toch zal mijn vriend die al het “Blankenbergs gesjoemel” maar bleef aanklagen nooit stoppen.

Hij stelt, ««het kan toch niet dat ik die het allemaal op tafel leg een celstraf krijg van een jaar en dat de uitvoerders nu overal in België, ambtenaren stedenbouw die zulke situaties zoals het beslag op het Leopoldpark te 8370 Blankenberge goedkeuren allemaal hun straf afkopen of kunnen gaan met een “georganiseerde procedurefout”. Dit met zoveel anderen die de middelen hebben om hun straf af te kopen.»»

Beseft er dan niemand wat voor signaal men vandaag in dit land geeft aan uitvoerders van dergelijke afkoopbare misdrijven.

Dat deze wet zodanig ondersteunt werd door een vrouwelijke liberale volksvertegenwoordigster verbaast mij of eigenlijk niet meer.

Hier heb je dus het bewijs dat dit niet klopt, men kan er iets tegen doen:

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...positief.dhtml

Allemaal door de komst van de nieuwe partij die de dissidenten hebben gevormd en die de mandaten binnen het college in handen houdt.

Sp-A komt nu met een nieuwe afdeling maar heeft tot 2018 niets te zeggen in Aalst..

Er zijn net zoals mijn vriend de Blankenbergse stalker genoemd, nog mensen die fier zijn en hun eigen respecteren en die altijd verder zullen blijven vechten.

Prachtig gedaan Aalst, proficiat!

Wat wil zeggen dat al die “charlatans” binnen de verschillende parlementen er niet tegen hun wil en waarheid en democratie moeten blijven zitten.

Of is het alleen voor de postjes, poen en voordelen voor weinig werk, zelf naar het plenaire zitting kunnen zij niet voltallig komen...

Nee, ook zij kunnen zich onttrekken aan het “gesjoemel” en gaan voor het algemeen belang.

Waarbij zij zich solidair verenigen en nieuwe partijen in gang zetten.
Dat de jonge politici die niet zoon of dochter zijn van… dat nog niet gedaan hebben is zeer spijtig.

Misschien dat het voorbeeld van Aalst hen in gang zetten.

Of gaan zij knechten blijven (of zijn zij dat altijd geweest, behoren politici tot die categorie?) van de postjes en poen alleen maar voor op de lijst te mogen komen.

Met een eigen partij beslissen jullie daar zelf over.

Wie heeft er zoals in Aalst de “kloten” is maar de vraag?

En laat ons duidelijk zijn als jullie niets doen hebben jullie geen excuus dan zijn jullie gewoonweg "lafaards" die geen nodige vreedzame revolutie op gang willen brengen.

Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 23 januari 2014 om 12:57.
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2014, 12:27   #2
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard Voor uw kinderen en kleinkinderen, zorg voor verandering!

Elke verontwaardige burger kan dit:

http://www.knack.be/nieuws/belgie/af...al-125042.html

http://www.standaard.be/cnt/dmf20140120_00938310
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be