Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 januari 2015, 19:33   #1
MILOURAKKER
Burger

Standaard Nu is het genoeg ... aan ALLE moslims

Het is duidelijk, de maat is vol.
Het wordt hoog tijd dat aan ALLE moslims duidelijk te verstaan wordt gegeven dat indien ze hier nog een toekomst willen ze eindelijk hun eigen vuile nesten eens moeten opruimen. Dat IEDERE moslim duidelijk te kennen moet geven geen banden te willen hebben met extremisten allerhande en deze ook uit hun gemeenschap jagen ook. Dit is geen zaak van imams of geestelijke leiders alleen. Dit is een zaak van gans de vredelievende moslim gemeenschap. Van ieder individu apart. Ook van de moslim juffrouw aan de kassa van de supermarkt. Ook van de moslim bouwvakarbeider of moslim kruidenier. Het moet duidelijk zijn dat indien zij hun nesten niet opruimen de autochtone bevolking op een bepaald moment geheel spontaan zelf gepast of ongepast hiervoor zal zorgen. Samen in vrede leven kan, is zelfs meer dan wenselijk, maar de kop in het zand blijven steken zoals de moslims nu deden is geen optie meer. Het is ook de taak van iedere autochtoon zijn moslim buur of werkmakker duidelijk in te prenten dat hun passieve houding niet meer kan. Het is voor niks nodig het extreem rechts gedachtengoed nog groter te maken dan het al is. Maar het is absoluut nodig dat wij willen in vrede leven met de moslims, ..... maar hun ook de vraag willen stellen of zij dat ook willen en vooral of zij bereid zijn daar het nodige voor willen doen. De pamper politiek van linkse politiek is niet meer wenselijk. Maar dat is een ander verhaal
MILOURAKKER is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2015, 19:40   #2
Indomitable
Minister-President

Indomitable's schermafbeelding

Standaard

Sprayed febreeze in the bathroom now it smells like shitrus.
Oud 9 januari 2015, 19:44   #3
MultiMAN
Banneling

Standaard

Net zoals Noorse Christenen zich niet moesten verontschuldigen voor Anders Breivik in hun groepering, zie ik niet in waarom moslims dit nu wel zouden moeten doen.
MultiMAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2015, 19:48   #4
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

We hoeven geen verontschuldigingen.

Daarvoor is 't al veel te laat.

Gewoon oprotten naar de recent opgerichte islamitische staat waar ze hun vvredelievende religie in alle peis & vree kunnen beleven zonder ambetante, racistische, discriminerende Europeanen.

Iedereen tevree!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2015, 19:50   #5
hollande
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht

Gewoon oprotten naar de recent opgerichte islamitische staat waar ze hun vvredelievende religie in alle peis & vree kunnen beleven zonder ambetante, racistische, discriminerende Europeanen.

Iedereen tevree!
2

Laatst gewijzigd door hollande : 9 januari 2015 om 19:51.
hollande is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2015, 19:55   #6
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MultiMAN Bekijk bericht
Net zoals Noorse Christenen zich niet moesten verontschuldigen voor Anders Breivik in hun groepering, zie ik niet in waarom moslims dit nu wel zouden moeten doen.
Volgens mij hebben ze hem zelf opgepakt en veroordeeld.
Volstaat dat niet als verontschuldiging ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2015, 19:57   #7
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Volgens mij hebben ze hem zelf opgepakt en veroordeeld.
Volstaat dat niet als verontschuldiging ?
👍
Oud 9 januari 2015, 21:12   #8
MILOURAKKER
Burger

Standaard

Citaat:
ik stel ook niet dat moslims zich moeten verontschuldigen, ik zou zelfs niet weten waarom. Wat ik wel stel is het feit dat moslims aan alle extremisten moeten duidelijk maken dat hun handelswijze door de moslims zelf niet geduld worden. Dat hun extremistisch gedachtengoed niet gewenst is en zij niet thuishoren in de moslimgemeenschap. Ik stel ook dat wij als allochtoon ook verplicht zijn elke moslim aan deze verplichting moeten herinneren. Dat we niet meer aanvaarden dat de moslims hun kop in het zand steken.
Oud 9 januari 2015, 21:12   #9
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk niet dat men na de eerste aanslag van een moslim terrorist die vraag gesteld heeft aan de moslimwereld.
Maar na jaren van terreur over heel de wereld, gepaard met verwante uitspraken van religieuze leiders, vormt er zich een zeker patroon. En dan kan het verstandig zijn van de "anderen" om zich van dat patroon af te keren. Alleen als ze dat willen natuurlijk. Het zou ook best kunnen dat ze het ermee eens zijn.

Laatst gewijzigd door Zucht : 9 januari 2015 om 21:13.
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2015, 21:17   #10
Gemini
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MILOURAKKER Bekijk bericht
Het wordt hoog tijd dat aan ALLE moslims duidelijk te verstaan wordt gegeven dat indien ze hier nog een toekomst willen ze eindelijk hun eigen vuile nesten eens moeten opruimen. Dat IEDERE moslim duidelijk te kennen moet geven geen banden te willen hebben met extremisten allerhande en deze ook uit hun gemeenschap jagen ook. Dit is geen zaak van imams of geestelijke leiders alleen. Dit is een zaak van gans de vredelievende moslim gemeenschap. Van ieder individu apart. Ook van de moslim juffrouw aan de kassa van de supermarkt. Ook van de moslim bouwvakarbeider of moslim kruidenier. Het moet duidelijk zijn dat indien zij hun nesten niet opruimen de autochtone bevolking op een bepaald moment geheel spontaan zelf gepast of ongepast hiervoor zal zorgen. Samen in vrede leven kan, is zelfs meer dan wenselijk, maar de kop in het zand blijven steken zoals de moslims nu deden is geen optie meer. Het is ook de taak van iedere autochtoon zijn moslim buur of werkmakker duidelijk in te prenten dat hun passieve houding niet meer kan. Het is voor niks nodig het extreem rechts gedachtengoed nog groter te maken dan het al is. Maar het is absoluut nodig dat wij willen in vrede leven met de moslims, ..... maar hun ook de vraag willen stellen of zij dat ook willen en vooral of zij bereid zijn daar het nodige voor willen doen. De pamper politiek van linkse politiek is niet meer wenselijk. Maar dat is een ander verhaal
Ik vind ook dat er vanuit de hele moslimwereld eens wat meer gereageerd mag worden. Het is al de zoveelste aanslag, en dat terwijl de aanslag in het Joods museum nog vers in het geheugen ligt. Imams en andere religieuze islamitische leiders moeten hun vee in de moskee maar eens behoorlijk inprenten wat nu eens effectief moreel is en wat niet. Ik heb zonet een reportage gezien over wat er zich in een moskee afspeelt. Het doet me sterk denken aan de Middeleeuwen in Europa. De moslims hangen daar aan de lippen van hun religieuze leider, net zoals het ongeletterde Christelijke volk dat eeuwen geleden ook deed in de kerk. Eigenlijk waanzinnig, maar het heeft me doen beseffen dat sommige moslims nog eeuwen achterstaan in hun intellectuele ontwikkeling. Je zou bijna denken dat ze zich geen eigen gedachten kunnen vormen, zo'n kuddegedoe leek het mij.
Gemini is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2015, 21:53   #11
MILOURAKKER
Burger

Standaard Nu is het genoeg ...... aan Alle politieke partijên

De gebeurtenissen in Parijs moeten iedereen tot nadenken stellen.
Voor al de politieke partijen. Uiteraard met stip voorop de linkse multiculturals. (groen,SPA, PVDA, BUB), Zij, maar niet zij alleen, die het mogelijk maken dat mensen van allerlei slag, crimineel, godsdienstfanaat, mensen die zich niet willen aanpassen hier kunnen genieten van alle voordelen waar onze ouders voor gevochten en gewerkt hebben. Zij die in ruil voor hun stem alle profiteurs steeds handje boven het hoofd houden. Zij die eerbare mensen met een eigen andere menig onmiddellijk voor racist uitmaken (Nietwaar Mvr. Onckelinx). Zij die altijd menen ons te moeten beleren sociaal te moeten zijn, maar er nooit bijzeggen dat je enkel sociaal kan zijn met iemand anders zijn centen. Zij die de mond vol van hebben van vreemdelingen stemrecht, van snel Belg wetten enz. Zij die steeds vreemdelingen willen bevoordelen vaak en bijna altijd ten koste van de autochtonen, denken we maar aan de toekenning van sociale woningen. (Dat is niet de schuld van de vreemdelingen zelf maar enkel toe te schrijven aan die stemmen gierige linkse ideologieën). Maar .... het zijn zij niet alleen. Verkiezingen winnen , zoals het Vlaams blok (belang) heeft gedaan met als symbool een bokshandschoen, wat niet bepaald vredelievend en stichtend is doch eerder een bedreiging is aan een ander gedeelte van de bevolking, partijen die om wille van de postjes eens en altijd hun petje draaien om maar aan de vetpotjes mee te kunnen zitten zoals de CD&V deed bij de oprichting van de regering Di Ruppo. Wel deze soorten politiek zijn een voedingsbodem voor schorremorrie hun ideeën. Deze politieke partijen dragen een verpletterende verantwoordelijkheid aan de voedingsbodem van het extremisme wat we nu beleven. Zoeken we het niet een beetje zelf door steeds op dergelijke opportunisten te stemmen. Graag uw mening.
Oud 9 januari 2015, 22:18   #12
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gemini Bekijk bericht
Ik vind ook dat er vanuit de hele moslimwereld eens wat meer gereageerd mag worden. Het is al de zoveelste aanslag, en dat terwijl de aanslag in het Joods museum nog vers in het geheugen ligt. Imams en andere religieuze islamitische leiders moeten hun vee in de moskee maar eens behoorlijk inprenten wat nu eens effectief moreel is en wat niet. Ik heb zonet een reportage gezien over wat er zich in een moskee afspeelt. Het doet me sterk denken aan de Middeleeuwen in Europa. De moslims hangen daar aan de lippen van hun religieuze leider, net zoals het ongeletterde Christelijke volk dat eeuwen geleden ook deed in de kerk. Eigenlijk waanzinnig, maar het heeft me doen beseffen dat sommige moslims nog eeuwen achterstaan in hun intellectuele ontwikkeling. Je zou bijna denken dat ze zich geen eigen gedachten kunnen vormen, zo'n kuddegedoe leek het mij.
Ze prenten hen in wat in de koran & aanverwante mohamedaanse geschriften staat en dat is niet fraai.

Of wat had je gedacht, dat 't 'n mooi sprookjesboek was met 'n happy ending?

Laatst gewijzigd door SDX : 9 januari 2015 om 22:46.
Oud 9 januari 2015, 22:45   #13
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MILOURAKKER Bekijk bericht
Niets van aan, oprotten naar zandbak van herkomst is de enige optie. De islam en zijn volgelingen dient manu militari uit Europa te worden verdreven, liever vandaag dan morgen.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2015, 02:59   #14
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Niets van aan, oprotten naar zandbak van herkomst is de enige optie. De islam en zijn volgelingen dient manu militari uit Europa te worden verdreven, liever vandaag dan morgen.
Uitstel is afstel zei wijlen mijn vader altijd.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2015, 03:09   #15
MultiMAN
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
De islam en zijn volgelingen dient manu militari uit Europa te worden verdreven, liever vandaag dan morgen.
Bel alle Europese legers eens af en stel het eens voor. Laat weten hoe de telefoontjes gingen.
MultiMAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2015, 11:41   #16
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Moslims moeten leren omgaan met kritiek, op een beschaafde manier.

Naar mijn eigen ervaring zijn te veel moslims door hun cultuur en geloofsobsessie te betweterig, eigenzinnig, egoïstisch, koppig, pretentieus, opdringerig, vlug op de teentjes getrapt, gebrek aan relativeringsvermogen, geen zin om te integreren, geen respect voor andere waarden, overtuigingen, of levenswijzen, enz enz enz. Kortom, een pest om mee samen te leven.

Let wel, ik zeg 'te veel'. Uiteraard kan er altijd wel een knuffelmoslim gevonden worden die het tegendeel bewijst. De sossen VRT bijvoorbeeld is daar heel goed in.

Laatst gewijzigd door kwantum : 10 januari 2015 om 11:43.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2015, 16:16   #17
De Europeaan
Burger

De Europeaan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht

Gewoon oprotten naar de recent opgerichte islamitische staat waar ze hun vredelievende religie in alle peis & vree kunnen beleven zonder ambetante, racistische, discriminerende Europeanen.

Iedereen tevree!
3!
Oud 10 januari 2015, 16:22   #18
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Moslims zijn op de vlucht voor zichzelf.

Als je ze hier toelaat zonder enige voorwaarden doen ze hier verder zoals in de zandbak.

Dan staat alles in brand, vliegen de kogels om je oren, vloeit het bloed door de straten.

De islam is geen religie, de islam is een kanker.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2015, 16:30   #19
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter

AVV.VVK's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Europeaan Bekijk bericht
3!
4!
AVV.VVK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2015, 03:51   #20
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

In de Katholieke Tijd (nu bekend als de "middeleeuwen") werden ze eruit gegooid.
Het zijn voddebalen met een grote mond. Als het er echt op aan komt verliezen ze. Altijd.
Het komt nog wel. Ook al ziet het er nu uitzichtloos uit.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be