![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Frans protest tegen gendercursus
Ouders houden , uit protest , hun kinderen 1 dag per week thuis !! http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...ideo=1.1855463 De rolverdeling van mannen & vrouwen: Mannen die afwassen , vrouwen die auto's repareren , (zelfs mannen en vrouwen gemengd op school of waar ook) ik zie het probleem niet dat je zou willen voorkomen , of zelfs verbieden !! En ook hebben ze over dat tradionele katholieken , en moslims , dit als beperking van hun geloofsvrijheid zouden aanvoelen ?? http://www.gendertraining.nl
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Nochtans een erg boeiend onderwerp en wat is het volgende, een proces tegen gemengde scholen omdat hun vrijheid van religie inperkt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel erg dat anno 2014 (21e eeuw!) over dergelijke vanzelfsprekendheden zelfs nog moet cursus gegeven worden.
En dan blijven diegenen die er in al hun achterlijkheid nog het meeste behoefte aan hebben, thuis.
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Emancipatie
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Die ouders dienen streng beboet te worden, en de kinderen dienen deze cursus alsnog in te halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zeggen ze er helaas niet bij !! Heb ik ook niet gevonden , tot op heden !!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sensatie verkopen : typisch voor de hedendaagse media: en voor de rest: zoek het zelf uit...
Laatst gewijzigd door Boduo : 2 februari 2014 om 18:19. |
![]() |
![]() |