![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementslid
|
![]() Bron: De Redactie
Citaat:
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen. Laatst gewijzigd door Sonny Crockett : 29 januari 2014 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik heb het boek niet gelezen (ga het ook niet doen), maar zulke boeken kunnen relevant zijn indien zij aan de hardwerkende, brave, kale, ... burgerman (en vooral aan diens kinderen, de burgerman is een verloren zaak) kunnen tonen dat mensen die zulke dingen doen geen beestachtige wilden zijn, maar gewone, normale mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Iemand die als een klit aan Herman De Coninck heeft gehangen en nu poogt, gebruik makend van deze zijn reputatie, zichzelf als literair begaafd te laten doorgaan om in linkse kringen in de belangstelling te blijven.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom de moeite doen om het boek te lezen.
Er zal wel zeker een film van gedraaid worden.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Absoluut niet Noorderling.
Moet dat dan? Heeft u 'Mein Kampf' gelezen?
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Waar betrekt ze De Coninck op haar nieuwe boek?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat mag u mij dan aantonen. Ik heb aangegeven, dat ik respect heb voor de zaakvoerder van de boekhandel, die uit overwegingen een boek weert uit zijn winkel. Een veelbesproken boek met name. Heeft u een oordeel over het boek?
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen. Laatst gewijzigd door Sonny Crockett : 29 januari 2014 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() De groepen die zichzelf 'Links/'intellectueel' noemen, beginnen stilletjes aan belachelijk te maken.
Kristien Hemmerechts, begint zo stilletjes een karikatuur te worden van dat zogezegd 'Links/'intellectueel' Vlaanderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of het nu een goed geschreven boek is of niet, zal na ieder appreciatie anders uitvallen maar 1 ding is zeker . Ze zocht en heeft de controverse gevonden. Ook al gaat dit ten koste van de vermoorde kinderen en hun ouders. Dit alleen is voldoende om dit boek nooit ter hand te nemen. Trouwens ik heb in her verleden nooit een interview van haar kunnen zien of lezen, zonder dat ze op een of andere wijze haar "nauwe" relatie met Herman De Coninck verwijst. Trouwens de zoveelste overlijdensverjaardag was telkens een aanleiding om haar als "getuige" op te voeren. De laatste tijd is ze wat discreter, omdat ze van mening is nu zelf voldoende "bewezen" te hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ken weinig mensen, die geen mening hebben over dat boek. U weet toch waar het inhoudelijk over gaat?
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen. Laatst gewijzigd door Sonny Crockett : 29 januari 2014 om 15:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat nu? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja, misschien enkel boeken kopen uit die overige 10 procent... (Is maar een suggestie hé, ik wil je aanstellerige post daarmee niet ridiculiseren).
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |