![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://vorige.nrc.nl/buitenland/arti...ouw_minaretten
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20140129_00953350 Ruim 100.000 Amerikanen hebben een petitie op de website van het Witte Huis getekend waarin de deportatie wordt gevraagd van popster Justin Bieber.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 29 januari 2014 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij snapt de politiek niet
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Cookie, wat is dat nu weer voor een antwoord. Ik dacht dat jij toch zo tegen alles was wat met religie te maken heeft? Dan zou je ook tegen de bouw van minaretten in Zwitserland moeten zijn. Persoonlijk ben ik volledig voor dit verbod. Zwitserland heeft zichzelf steeds gepromoot als zijnde neutraal, dus moeten ze op dit vlak ook neutraal zijn. Simple as that.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mmmm , lees die smilies eens
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Justin Bieber is net zoals Miley Cyrus een klein pestpubertje dat niet weet wat goed voor 'm is en zichzelf gedraagt als een complete debiel. Cyrus doet het op haar manier met haar lichaam uit te buiten om zoveel mogelijk controverse te creeren. Ook al heeft ze totaal geen tieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dutch_Strawberry ,
De politiek , als ze willen , wanneer het hen niet aanstaat , en ze zien er de mogelijkheid voor om dat te doen , wordt de meerderheid desnoods genegeerd in zo'n geval ; lees: Ze doen (dan) in hun broek , wegens .... you know ![]() Of het al voorgevallen is , weet ik helaas niet ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 29 januari 2014 om 22:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vanaf dat men het (ons) begint op te dringen , word ik ANTI !!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() effe een side-opmerking.. cookie ik snap eigenlijk niet wat jij in die Justin Bieber ziet, je bent toch al lang geen puber meer?? lol, maar ja, smaken en kleuren hé
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 29 januari 2014 om 23:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees die andere bieber belangrijk nieuws eens door ,
http://filesforum.politics.be/showth...152759&page=12 enneuuuuh .... ![]() Ik heb al z'n platen , posters , vuilnisbaksouvenirs bij hem gezocht , al z'n afrekeningsbonnekes die hij krijgt bij winkels , restaurants , Vele concerten bijgewoond , ook fandagen , ook al de restaurants waar hij was , en ga zo maar door , door , door , door , euh .... , door ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 29 januari 2014 om 23:15. |
![]() |
![]() |