![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Leiden, een veroordeelde pedofiel is daar komen wonen.
De burgemeester was op de hoogte maar wou het wat stil houden. http://www.standaard.be/cnt/dmf20140219_00987757 Nu is er veel protest, en compleet te begrijpen. Maar gaat hun "betoging" over het juiste onderwerp? Ofwel betoog je om de doodstraf terug in te voeren, of je moet snappen dat die mens na zijn straf vroeg of laat terug ergens moet wonen. Maar betogen van "niet hier", maar bij een ander moet het kunnen. Tjah... Voor mij zijn beide opties prima, ik heb ook mijn persoonlijke voorkeur, maar de maatschappij de dag van vandaag vind dat iedereen een nieuwe kans moet krijgen. Ik zeg niet dat ik daar achter sta, maar je moet dat aanklagen als je hier een probleem mee hebt, denk ik dan. Dat de burgemeester van Leiden "opstapt als Benno L. in de fout gaat", jah daar is zijn slachtoffer natuurlijk vet mee. Nu goed, uw mening, graag!
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 19 februari 2014 om 19:50. |
![]() |
![]() |