![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister-President
|
![]() En we zijn op weg naar een complete dictatuur, met de ssossen op kop.
Het komt erger dan Noord korea, Rusland, China, enz. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() straks ga ik mijn oude kennis over inbelservers etc. nog terug kunnen opdiepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zou ons Caroline nu meteen van het hebben van enige intelligentie willen verdenken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En diegenen die geen itsme gebruiken? Trouwens, ging dat niet verdwijnen?
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Caroline en intelligentie in dezelfde zin? Moet dat niet “geen intelligentie” zijn?
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Die kunnen inloggen via een gele briefkaart
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet het hoor, vrijheid van informatieverwerving, vrijheid van meningsuiting op het internet enz. enz. Ik ben het er helemaal mee eens. Maar jij weet net zo goed als ik dat kinderen zeer beïnvloedbaar zijn. Dat de toegang tot bepaalde internetsites enigszins afgeschermd wordt door het stellen van een leeftijdsgrens, daar kan ik wel in meegaan.
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ps, zou jij hier zitten onder uw echte naam in plaats van eikenboom, ik denk het niet. Er zijn maar twee site's die mijn echte naam weten de rest heeft daar geen zaken mee, ze weten zo al genoeg over waar en wat je koopt of wenst te kopen. Nog zoiets, wij hadden een laatkomer en de eerste gsm was aan 14 jaar en zelfs dat vond ik nog te vroeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik vraag dit omwille van de vele toeristen, buitenlandse zakenmensen, illegalen, buitenlandse gevangen die in ons land verblijven. Moet men een Belgische nationaliteit hebben voor een Itsme ?
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar stel u voor dat de amerikanen of de sjinezen ook uw pas gegevens hebben, niet dat ze die niet hebben als je daar ooit op verlof bent geweest of een smartphone hebt, made in .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In België enkel sociale media via uw Itsme volgens het wetsvoorstel Isme is eigenlijk ontwikkeld voor Belgen Kan bijvoorbeeld een buitenlandse vrachtwagenchauffeur een Isme aanmaken met een buitenlands pasport? Zijn gegevens zoals rijksregister nummer verplicht? Moet het nr kloppen dat men opgeeft aan Isme?
![]() |