![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouw probeert man om te brengen met drek in infuus
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...n-infuus.dhtml Is dit een nieuwe manier van moordpoging ?? Hoe ziek moet je wel om iemand te willen vermoorden ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze deed het misschien om goed te doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() K&k
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Tja, uit dat artikel kan je niet veel opmaken zonder dat er een reden wordt gegeven waarom die vrouw dat heeft gedaan. Oftewel is ze van lotje getikt, oftewel had ze wel degelijk een reden om dit te doen. Misschien befroog haar man haar, of mishandelde hij haar. Wie weet? Zo'n drastisch actie vereist dat er ook een dieperliggende reden is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze daad was volstrekt normaal geweest als die man een vreemdganger was... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Wel, dat is niet echt wat ik probeerde te zeggen, ik denk gewoon dat zolang die vrouw niet zelf vertelt waarom ze dit heeft gedaan, we niet verder zullen geraken dan de theorie dat ze gek is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat betreft haar motivatie om die man van kant te maken, dat is erg persoonlijk, en daar kan een buitenstaander moeilijk over oordelen, uitgezonderd als het over geld gaat. Dan is de reden duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat hier om maatschappelijk probleem !!
Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Ach ja. Misschien deugde die man niet.
Wie zijn wij om daar over te oordelen.