![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Belachelijke overlijdens is een tema dat Kundera nauw aan het hart lag.
Maar dat was literatuur. Hier beelden. http://youtu.be/ASPgOv7GL7o Citaat:
Dies na het rollen naar beneden in een plastic bal Twee jonge Russen extreme liefhebbers van avontuur wilde de komst van 2013 te testen zijn adrenaline in een plastic bal voor twee personen te vieren. Maar de entertainment eindigde in een tragedie toen hij de baan en belandde beneden rollen, stuiteren rotsen en stuiteren op rotsen. Een van de jonge mannen is dood en een andere gewond. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 januari 2013 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Een bijna-overlijden:
![]() Chantal Beyer posed with her husband Sven Fouche beside the rhinos moments before one of them attacked her (Photo courtesy of Beeld/Media-24) A 24-year-old woman was seriously injured by a rhino moments after posing for a photograph with it, South Africa's Beeld newspaper reports. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Bewerkt door: redactie − 27/01/13, 23u39 − Bron: belga.be
In het West-Vlaamse Wevelgem kwam vanavond een 70-jarige man onder zijn eigen wagen terecht. Dat bevestigt de woordvoerder van de politiezone Grensleie. Het slachtoffer overleed ter plaatse aan zijn verwondingen. Het ongeval gebeurde vanavond omstreeks 20.15 uur toen een bejaard koppel thuiskwam van een uitstap. De vrouw zat aan het stuur van de wagen, maar omdat zij moeite heeft om van op de hellende oprit de garage in te rijden, besloten ze aan hun woning in de Schoolstraat van plaats te wisselen. Op het moment dat de man zich naar de bestuurderskant begaf, zette de wagen zich in beweging. Het slachtoffer werd door zijn eigen wagen gegrepen en overleed ter plaatse aan zijn verwondingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Trolololo!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 28 januari 2013 om 00:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
A woman dies after practicing sexual games 'Fifty shades of Grey' with boyfriend Judge a man by the death of his girlfriend after they make the game sadomasochistic novel chronicling the 'Fifty Shades of Grey', reports the Daily Mail Laatst gewijzigd door eno2 : 28 januari 2013 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Toch een pietsje luguber :
Zeventiger opgepeuzeld door eigen ratten Er loopt in Antwerpen dus momenteel een troep ratten rond die mensenvlees geproefd hebben. Beware. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens het is de begeleider die hen gezegd had dat ze dichter bij die beesten moesten staan. Hoe kunnen zij nu weten wat het karakter van die beesten is. Ze zullen er vanuit gegaan zijn dat die begeleider het wel beter dan hen wist, want hij werkt ganse dagen tussen die beesten. Je zou haast gaan hopen dat de wrede neushoorn eens het slachtoffer zal zijn aan stropers en zo zijn hoorn ontnomen wordt.
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Trouwens, jij bent hier zogezegd nieuw. Pas maar op, we zullen snel zien in hoeverre je een banneling bent.
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 28 januari 2013 om 18:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Dat wist ik dus ook niet. Ook ik dacht dat dit zachtaardige beesten waren.
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
(Je doet me trouwens oneer aan te insinueren dat ik naar Royalty, laat staan naar de post VTM zou kijken. ![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k Heb maar enkele foutjes aangeduid maar de woordvolgorde is ronduit belachelijk.
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die man met dat rode T-shirt dan? Ik vraag me af waarom ze die niet aangevallen hebben.
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() ik vind dat we naast de darwinawards voor meest belachelijke overlijdens, ook een award moeten hebben voor de meest belachelijke bans op dit forum.
Iemand een voorstel qua naam? :8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() ik had eerder gedacht aan de eno2awards
![]() |
![]() |
![]() |