![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() De ratten verlaten het zinkende schip, of willen niet meer terug aan boord stappen. Geen wonder dat ze inferieure afdankertjes van vroeger (zo �* la Gennez) terug moeten oprakelen. ![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". Laatst gewijzigd door abramis brama : 16 februari 2014 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Kaviaarsociamsisme is een afgrijselijke pest! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Ik denk dat ze bij de sossen de oppertovermeester terug gaan oproepen, Steve (poept gratis marokaanse vrouwen op gratis bussen op de hasselaarse boulevard) Stevaert. Ik denk dat hij het tij kan keren want er lopen nog zoveel simpele zielen rond in Vlaanderen. Was het maar al 25 mei 2014...... zucht......... ik hoop dat mijn dienstplanner mij niet van dienst zet s'avonds zodat ik kan genieten van de verkiezingsshow en kan horen waarom ze zo verloren hebben.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waar zou Freya staan indien ze niet de dochter van een minister was? Kleuterjuf? Caissière in de Aldi? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
die trekken alleen maar af en die delen graag(ons land bv.)
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is de vierkantswortel van 25? Als u daarop het juiste antwoord kunt geven, bent u intelligenter dan uw minister. Kunt u dit niet dan bent u haars gelijke. Dit is een win-win situatie in uw geval. Proficiat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() as get wet woarom vroagdet dan?
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Zalig, verkiezingen!
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ratten verlaten het zinkende schip, weeral ene :
Pukkelpop-organisator Chokri Mahassine zal geen mandaat meer opnemen na de verkiezingen van 25 mei. Dat meldt hij in een persbericht. ‘Na 15 jaar actieve politiek kiest Vlaams Parlementslid Chokri Mahassinevoor een andere rol binnen de partij. Een verkiesbare plaats met een nationaal mandaat behoort niet meer tot de ambities,’ klinkt het in het persbericht. ‘Ik heb bewust gekozen voor een symbolische plaats op de opvolgerslijst. Dit doe ik om onze partij maximaal te ondersteunen. Na 15 jaar is het tijd voor nieuw talent met een frisse kijk op de wereld van nu. Ikzelf ambieer geen verkiesbare plaats meer’, aldus Mahassine. http://www.nieuwsblad.be/article/det...40217_00984359 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Het begint juist gezellig te worden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Partijlid
|
![]() Wie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |