Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 februari 2014, 09:14   #1
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard 50 miljoen moslims in Europa - 80 % steuntrekkers

Het komt niet van mij, hė. Kijk en luister maar zelf naar moslims die erover praten op een islamitische TV-kanaal:

http://youtu.be/2nFFq9CkG4k

.
Oud 16 februari 2014, 09:27   #2
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ook niet verwonderlijk.
Tijdens de ramadam zijn ze niet in staat te werken.
Vele onder hen zijn dan 's nachts bezig met eten en overdag wrakken.
Zij verliezen dan hun job.
Ook aanvaarden zijn geen orders van vrouwen. Een vrouwelijke meerdere word door hen niet aanvaard en leid vaak tot werkweigering.

Plus dat hun beledigende uitspraken en gebrek aan kennis van de plaatselijke taal, hen ook nog eens problemen bezorgd.
En hun lage scholingsgraad zal er ook wel mee te maken hebben.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2014, 12:36   #3
Zondag
Banneling

Standaard

Heb het filmpje niet bekeken, maar ik neem aan dat ze in eigen land trots zijn op hun parasitisme hier. Ten slotte deelt de koran de niet-mohammedanen in in twee soorten:

- melkvee ("mensen van de Schrift") dat een hoofdbelasting moet betalen;
- slachtvee ("afgodendienaren").
Zondag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2014, 13:16   #4
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ook niet verwonderlijk.
Ook aanvaarden zijn geen orders van vrouwen. Een vrouwelijke meerdere word door hen niet aanvaard en leid vaak tot werkweigering.

Plus dat hun beledigende uitspraken en gebrek aan kennis van de plaatselijke taal, hen ook nog eens problemen bezorgd.
Ok, dus mag je begrijpen dat niemand wat aan deze arbeidskrachten heeft, zo ze al willen werken (m.u.v. de Turken en Libanezen).
Alles wat uit het Noord-Afrikaanse komt kun je beter afschrijven of terugsturen.
Oud 16 februari 2014, 13:50   #5
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Goed dus om eraan te denken dat, indien Turkije bij de EU zou komen, er zo'n 130 miljoen moslims in Europa zouden zitten. (of één op vier)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 16 februari 2014 om 13:52.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2014, 13:53   #6
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Het komt niet van mij, hė. Kijk en luister maar zelf naar moslims die erover praten op een islamitische TV-kanaal:

.
De sossen blijven dat "verrijking" noemen (ze zijn er zelf hoofddoek-o-fiel voor geworden).
Misschien niet langer na de verkiezingen van 25 mei.
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2014, 14:41   #7
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Ok, dus mag je begrijpen dat niemand wat aan deze arbeidskrachten heeft, zo ze al willen werken (m.u.v. de Turken en Libanezen).
Alles wat uit het Noord-Afrikaanse komt kun je beter afschrijven of terugsturen.
Bijna alles, je heb immers altijd uitzonderingen.
En dat afschrijven had je mogen weglaten.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2014, 15:10   #8
doeme80
Gouverneur

doeme80's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Inderdaad, weg ermee!
doeme80 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2014, 11:15   #9
stropke
Minister-President

stropke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ook niet verwonderlijk.

Dus m.a.w wat hebben ze hier te zoeken ?....Juist ja, geen flikker.
Retour enkel overzijde straat van Gibraltar.
Oud 17 februari 2014, 11:22   #10
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
De sossen blijven dat "verrijking" noemen (ze zijn er zelf hoofddoek-o-fiel voor geworden).
Misschien niet langer na de verkiezingen van 25 mei.
Die hoofddoek is bijzaak.

De linkse maffia gebruikt dat als bliksemafleider van het grote onheil hun integratiebeleid heeft teweeg gebracht.
Oud 17 februari 2014, 13:07   #11
Trip
Vreemdeling

Trip's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

.
Hmm ... raar filmpke. Je krijgt geen kader van de omstandigheden waarin de discussie plaatvond. Bovendien heb je omstreeks 4.22 en 4.32 duidelijke cuts die aangeven dat er geknipt is in de tegenantwoord van de tweede spreker.

Dus dacht ik maar even rond te neuzen of ik niet meer info kon bekomen omtrent het filmpke. De spreker die voornamelijk aan het woord is in het eerste filmpke blijkt iets tegen de joden te hebben: http://www.youtube.com/watch?v=gIGHM5jC-Sk en komt in nog een ander filmpke zelf op voor negationisme. De spreker lijkt me dus niet echt een goede bron te zijn voor een objectief standpunt.

Wat me ook opviel was dat al deze filmpkes afkomstig waren van een organisatie genaamd Memri. Als je op hun website (http://www.memritv.org/) gaat kijken, moet je je toch wel vragen stellen bij de neutraliteit van die organisatie.

En ja hoor - ook de mainstraim heeft zo haar bedenkingen bij de doelstellingen van Memri: http://www.theguardian.com/world/200....brianwhitaker

Citaat:
Memri's purpose, according to its website, is to bridge the language gap between the west - where few speak Arabic - and the Middle East, by "providing timely translations of Arabic, Farsi, and Hebrew media".

Despite these high-minded statements, several things make me uneasy whenever I'm asked to look at a story circulated by Memri. First of all, it's a rather mysterious organisation. Its website does not give the names of any people to contact, not even an office address.

...

The second thing that makes me uneasy is that the stories selected by Memri for translation follow a familiar pattern: either they reflect badly on the character of Arabs or they in some way further the political agenda of Israel. I am not alone in this unease.

...

Evidence from Memri's website also casts doubt on its non-partisan status. Besides supporting liberal democracy, civil society, and the free market, the institute also emphasises "the continuing relevance of Zionism to the Jewish people and to the state of Israel".

That is what its website used to say, but the words about Zionism have now been deleted. The original page, however, can still be found in internet archives.
Om te besluiten: het standpunt van nen losgeslagen radicalen islamist dat door Memri zonder enige omkadering wordt gebruikt in een op propaganda gericht filmpke, is niet echt een goed vertrekpunt voor verdere discussie niet?
Trip is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2014, 13:23   #12
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Beseffen de mensen die VLD, SP, GROEN, PVDA stemmen wel goed wat ze hun nakomelingen aandoen. Er zal gegarandeerd een burgeroorlog uitbreken en misschien zullen ze hun ouders dan vragen: wat heb jij gedaan om die invasie van moslims/cultuurverdelgers tegen te houden ? Beschamend zullen de ouders antwoorden: niets, wir haben es nicht gewusst.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2014, 13:29   #13
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Beseffen de mensen die VLD, SP, GROEN, PVDA stemmen wel goed wat ze hun nakomelingen aandoen. Er zal gegarandeerd een burgeroorlog uitbreken en misschien zullen ze hun ouders dan vragen: wat heb jij gedaan om die invasie van moslims/cultuurverdelgers tegen te houden ? Beschamend zullen de ouders antwoorden: niets, wir haben es nicht gewusst.
zijn CD&V en N-VA dan tegen die invasie gekant ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2014, 20:59   #14
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Dat is precies wat vele van de mensen om me heen denken en zeggen. Maar wat doe jetegen doie verrotte PvdA en GL politici?

Ze gaan zware klappen krijgen, Maar miljoenen moslims krijg je niet meer weg zonder een gigantisch brok geweld.
De Noord-Afrikaanse jongeren worden onbeheersbaar crimineel - Amsterdam, historisch al een onbestuurbare stad weet er absoluut geen raad mee en begint nu te piepen en te krijsen dat iedereen moet meehelpen om dit moslimse tuig te bedwingen. Nochtans is er geen sprake van enig hard optreden. Pappen, nathouden en verzuipen. Hufters!
Oud 17 februari 2014, 22:14   #15
Zondag
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Die hoofddoek is bijzaak.
Als de hoofddoek geen hoofdzaak is, moet de naam veranderd worden in bijdoek.
Zondag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2014, 23:59   #16
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ze zijn in elk geval en vooral de N-VA niet zo pro invasie en cultuurverdelging als die andere door mij genoemde partijen. Maak u geen zorgen ik stem niet voor N-VA. Ik stem op de enige partij die goed weet wat er gaat gebeuren.

Ik hoop dat er ooit een tijd komt dat die eigen volksverraders en cultuurverdelgers ter verantwoording kunnen geroepen worden, en daar bedoel ik niet de immigranten moslims mee, maar zij die de ongebreidelde instroom van ettelijke duizenden paarden van Troje mogelijk maakten. In feite kunt ge het die moslim immigranten nog niet zo heel kwalijk nemen, ze kennen en weten niet beter omdat ze door hun godsdienst en andere moslims zo gebrainwashed zijn. .
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2014, 00:05   #17
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zondag Bekijk bericht
Als de hoofddoek geen hoofdzaak is, moet de naam veranderd worden in bijdoek.
Oud 23 februari 2014, 10:29   #18
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik dacht het niet
Oud 23 februari 2014, 10:54   #19
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het komt niet van mij, hė. Kijk en luister maar zelf naar moslims die erover praten op een islamitische TV-kanaal

En maar zagen en klagen altijd over het zelfde en er niets aan kunnen veranderen.

Gij en uw liberale soortgenoten zijn de enige reden waarom we nu in zo'n uitzichtloze, onomkeerbare situatie zitten en terecht zijn gekomen. Uw stervende ideologie, uw ziekelijke VS adoratie en uw algemene mentaliteit zijn daarvoor verantwoordelijk.

Maar erger is dat ge ook geen weerwerk hebt om er echt iets aan te veranderen en het tij te doen keren. Gij zit gewoon vast in uw liberale dwangbuis.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be