![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het komt niet van mij, hė. Kijk en luister maar zelf naar moslims die erover praten op een islamitische TV-kanaal:
http://youtu.be/2nFFq9CkG4k . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook niet verwonderlijk.
Tijdens de ramadam zijn ze niet in staat te werken. Vele onder hen zijn dan 's nachts bezig met eten en overdag wrakken. Zij verliezen dan hun job. Ook aanvaarden zijn geen orders van vrouwen. Een vrouwelijke meerdere word door hen niet aanvaard en leid vaak tot werkweigering. Plus dat hun beledigende uitspraken en gebrek aan kennis van de plaatselijke taal, hen ook nog eens problemen bezorgd. En hun lage scholingsgraad zal er ook wel mee te maken hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Heb het filmpje niet bekeken, maar ik neem aan dat ze in eigen land trots zijn op hun parasitisme hier. Ten slotte deelt de koran de niet-mohammedanen in in twee soorten:
- melkvee ("mensen van de Schrift") dat een hoofdbelasting moet betalen; - slachtvee ("afgodendienaren"). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles wat uit het Noord-Afrikaanse komt kun je beter afschrijven of terugsturen.
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed dus om eraan te denken dat, indien Turkije bij de EU zou komen, er zo'n 130 miljoen moslims in Europa zouden zitten. (of één op vier)
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 16 februari 2014 om 13:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Misschien niet langer na de verkiezingen van 25 mei. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat afschrijven had je mogen weglaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Retour enkel overzijde straat van Gibraltar.
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
De linkse maffia gebruikt dat als bliksemafleider van het grote onheil hun integratiebeleid heeft teweeg gebracht.
![]() |
![]() |
#11 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dus dacht ik maar even rond te neuzen of ik niet meer info kon bekomen omtrent het filmpke. De spreker die voornamelijk aan het woord is in het eerste filmpke blijkt iets tegen de joden te hebben: http://www.youtube.com/watch?v=gIGHM5jC-Sk en komt in nog een ander filmpke zelf op voor negationisme. De spreker lijkt me dus niet echt een goede bron te zijn voor een objectief standpunt. Wat me ook opviel was dat al deze filmpkes afkomstig waren van een organisatie genaamd Memri. Als je op hun website (http://www.memritv.org/) gaat kijken, moet je je toch wel vragen stellen bij de neutraliteit van die organisatie. En ja hoor - ook de mainstraim heeft zo haar bedenkingen bij de doelstellingen van Memri: http://www.theguardian.com/world/200....brianwhitaker Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Beseffen de mensen die VLD, SP, GROEN, PVDA stemmen wel goed wat ze hun nakomelingen aandoen. Er zal gegarandeerd een burgeroorlog uitbreken en misschien zullen ze hun ouders dan vragen: wat heb jij gedaan om die invasie van moslims/cultuurverdelgers tegen te houden ? Beschamend zullen de ouders antwoorden: niets, wir haben es nicht gewusst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Ze gaan zware klappen krijgen, Maar miljoenen moslims krijg je niet meer weg zonder een gigantisch brok geweld. De Noord-Afrikaanse jongeren worden onbeheersbaar crimineel - Amsterdam, historisch al een onbestuurbare stad weet er absoluut geen raad mee en begint nu te piepen en te krijsen dat iedereen moet meehelpen om dit moslimse tuig te bedwingen. Nochtans is er geen sprake van enig hard optreden. Pappen, nathouden en verzuipen. Hufters!
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ze zijn in elk geval en vooral de N-VA niet zo pro invasie en cultuurverdelging als die andere door mij genoemde partijen. Maak u geen zorgen ik stem niet voor N-VA. Ik stem op de enige partij die goed weet wat er gaat gebeuren.
Ik hoop dat er ooit een tijd komt dat die eigen volksverraders en cultuurverdelgers ter verantwoording kunnen geroepen worden, en daar bedoel ik niet de immigranten moslims mee, maar zij die de ongebreidelde instroom van ettelijke duizenden paarden van Troje mogelijk maakten. In feite kunt ge het die moslim immigranten nog niet zo heel kwalijk nemen, ze kennen en weten niet beter omdat ze door hun godsdienst en andere moslims zo gebrainwashed zijn. . |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En maar zagen en klagen altijd over het zelfde en er niets aan kunnen veranderen. Gij en uw liberale soortgenoten zijn de enige reden waarom we nu in zo'n uitzichtloze, onomkeerbare situatie zitten en terecht zijn gekomen. Uw stervende ideologie, uw ziekelijke VS adoratie en uw algemene mentaliteit zijn daarvoor verantwoordelijk. Maar erger is dat ge ook geen weerwerk hebt om er echt iets aan te veranderen en het tij te doen keren. Gij zit gewoon vast in uw liberale dwangbuis. |
|
![]() |
![]() |