![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() 2 jaar geleden kreeg ik toevallig een 2*handsplaystation PS2 in mijn handen met wat spelletjes.
Het was de bedoeling om dit aan een of andere snuiter te geven, totdat ik ook eens ging proberen (terug). N u zit ik er nog steeds op te knotsen en ben er 60 Zijn er hier nog van die oude mafkezen die terug kinds zijn geworden ? aNDERE VRAAG / iS SECOND LIFE nog populair ( kan het niet downloaden - gravische kaart is te oud) Zijn er andere spelletjes op het net die de moeite zijn ? Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 30 juli 2013 om 03:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n stevige grafische kaart heb je toch niet nodig voor second life? Met een goede tweedehands moet je dat kunnen draaien, en een nieuwe kost ook niet zoveel. An sich is dat wel een leuk gedoe, eens je doorhebt hoe je zelf dingen kan maken. Maar om daar nu geld voor te gaan uitgeven (nodig om je "huishuur" te betalen en zo), nee...
Dan zou ik al eerder een keer kijken of je via Opensim of zo niet zelf je second life wereld kan ineensteken of op een gratis second life-achtig ding te spelen (nu ja "spelen", echt een spel is dat niet maar als je wil kan je er met de juiste scrips wel zelf een spel van maken. Hetzelfde geld trouwens voor zaken als World of Warcraft, zalig om te spelen maar niet om de pokemon en pandaperikelen te spelen (eventueel op te lossen met een ...eigen server maar daar mogen we niet over praten hé ![]() Minecraft is ook zoiets waar je alle kanten mee op kan, ik weet niet of je kaart dat kan trekken maar 't is iets dat je ook kan nakijken. Blijkbaar zijn daar ontzettend veel mogelijkheden om er verschillende spellen mee te spelen en eventueel kan je (volgens mijn zoon toch) zelf een volledige wereld bouwen en dergelijke, grafisch zal het een pak minder zijn dan second life, 't geen ik er van zag deed me een beetje denken aan de blokkige wereld van Doom ![]() Maak een account op http://store.steampowered.com/ of zo en probeer wat demo's uit of neus eens tussen de gratis spelletjes. Maar zie wel eerst dat je grafische kaart vervangen is. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Hou Kara in de gaten. Van Quantic Dream. Zie trailer op youtube.
Maar da s PS3 of 4 ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() heb nog 1 spel liggen , mag weg tbv de verzendkosten , is voor ps2
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had er zelfs geen idee meer van dat Second Life nog bestond, blijkbaar wel.
link Het zal wel weer aan mij liggen maar World of Warcraft lag er hier even snel terug af als ik het erop gezet had op één van de pc's. ![]() De meeste nieuwe games hebben al een optie om je graka instellingen te testen of aan te passen. Test grafische kaart met 3D Mark 3D Mark link Er zijn wel spellen die een deftige graka vragen Metro Last Light bijvoorbeeld. Prachtige game met weer enkele bugs zoals ook in het vorige Metro maar het blijft knappe game. Nieuwe graka's voor PC heb je in alle prijzen hangt er maar vanaf wat je zelf wil. link Steam doet tegenwoordig goed zijn best. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 februari 2014 om 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik heb een ps4 en geen miserie met grafische kaarten en drivers
![]() |
![]() |
![]() |