![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". Laatst gewijzigd door abramis brama : 22 februari 2014 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Verhofstadt is een oorlogstoker
Ook in Syrië waar hij uit alle macht AQ wil bewapenen Hij wou ook uit alle macht Libië helpen platbombarderen, en zie waar Libië nu staat Nu vuurt hij in Ukraine de fascisten aan. Laatst gewijzigd door Remspoortobback : 22 februari 2014 om 10:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ik kon ook helemaal niet begrijpen waarom hij op dat podium zo'n harde taal stond te keffen.
Ik had direct zoiets van "Wie heeft jou hierover uitgenodigd?" en "Spreek jij nu in naam van 'de Europeaan'?"
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Bedoel je die " slordige vent" die op dat podium stond te brullen???
Ik moet, telkens ik hem zie , denken aan een dakloze junkie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Niet normaal he, en die komt daar dus als voorbeeld van Europa... Van plaatsvervangende schaamte gesproken...
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als ik hem zo bezig zag dacht ik terug aan een andere volksmenner in de jaren 30 / 40. Zelfde profiel, zelfde uitstraling. Trouwens heel gevaarlijk wat hij doet. De Russen zullen hem niet vergeten en dat zetelt in het EU parlement .....
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Heer Verhofstadt Guy is inderdaad een zéér gevaarlijk sujet.
Hopelijk krijgen 'we' hem bijtijds uit eender welke machtspositie verwijderd.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij gedraagt zich wel als een olifant in een porseleinwinkel ! Voor mij werkt hij als een opgeblazen kikker op het punt van het uiteen barsten.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 24 februari 2014 om 01:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarin wordt een haarscherpe analyse gemaakt van het soort 'leiders' dat steevast wéér voor brokken zorgt. En nu ga ik voor het slapengaan nog een liedje van Fun Boy Three beluisteren: "The Lunatics Have Taken Over The Asylum".
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Merkel en Poetin zijn nu al op heel dat land aan het azen onder het mom van het mag niet verdeeld worden. Afgezien daarvan zou ik, indien ik daar zou leven, de voorkeur geven aan Europa. Het minst slecht van twee kwaden en er is een grotere kans om je verder in het verhaal terug (wat) losser te maken van de EU dan wel van Poetin...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() En wat het blauwe konijn betreft, dat is toch gewoon bezig met zijn verkiezingscampagne voor de volgende post waar hij zijn zakken nog meer zou kunnen vullen?
Je moet al stekeblind zijn om dat niet te vatten...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Persoon die eens en beetje macht kregen. Die dan onmiddellijk de energie huishouding van het land verkoopt aan het buitenland kan werkelijk men alles verwachten. In de VS had men zo iemand reeds voor eeuwig achter de tralies gezet. In zijn eigen schrijven wil hij gewesten maar nu dwingt hij Open VLD federaal te gaan. Vlaanderen kan de pot op. Om steun voor zijn federale Europese president droom te verwezenlijken. Hopelijk word zijn droom van president van Europa niet reëel. Want alleen daarvoor stond hij daar. Oekraïne kan in wezen ook de pot op voor hem, Doden of niet “hij” moest in de kijker staan. Of heeft hij een afspraak met FN? Hij is instaat Europa zelfs te verkopen aan de Chinezen als het zijn persoonlijk imago goed uitkomt.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Europa om geen oorlog meer te hebben zal uiteindelijk nog de oorzaak van oorlog worden als het blijft bestaan zoals het nu is.
Laatst gewijzigd door Garry : 24 februari 2014 om 09:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Niets nieuws onder de zon trouwens. De kiesdrempel van Verhofstadt heeft ook al het tegenovergestelde bewerkstelligd van wat hij ermee bedoelde: de N-VA onder de kiesdrempel houden, en de macht van zijn eigen partij te bestendigen. Aanvankelijk lukte het nog want een hoop VU "hoeren" werden met open armen in de VLD ontvangen, terwijl Sauwens, de St-Maartensfonds-nazi, warm onthaald werd bij de tseven. Ook het cordon sanitaire heeft trouwens gefaald. De "separatisten" ( de échte reden voor het cordon sanitaire) zitten vandaag voor het grootste deel geconcentreerd in één partij. En die partij is vandaag bijna dubbel zo groot als de volgende in de rangorde. Méér van die blunders om de eigen macht proberen te consolideren, zou ik zeggen! ![]() ![]() ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 24 februari 2014 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het heeft wel een vertragende uitwerking gehad. Daardoor zal het ontladend effect des te krachtiger zijn.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grote democraat uithangen maar wel elke vorm van nationalisme verketteren tenzij het belgisch of europees is. Weg met dat rotkonijn. Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 24 februari 2014 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pervers klinkt nog te positief
En dom ook
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Het moeten toch niet altijd wat bleke en ziekelijk uitziende in Armani-pak afgeborstelde politieke leiders zijn. Of wel?
Laatst gewijzigd door system : 24 februari 2014 om 13:27. |
![]() |
![]() |