Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord

Discussietools
Oud 2 maart 2014, 18:11   #1
Ambubruno
Vreemdeling

Standaard Belgische ambulancedienst met NL platen

Hier in de regio Kempen is er ongeveer twee jaar geleden door een Nederlandse private Ambulancedienst een Belgische VZW opgericht die secundair en primair ziekenvervoer doet.
Het commercieel secundair ziekenvervoer word gedaan met ziekenwagens die ingeschreven staan en ingeschreven in Nederland en dus ook NL nummerplaten hebben.
De ziekenwagens worden bemand door Belgisch personeel die ook ingeschreven staan onder de Belgische wetgeving.
Volgens mijn is deze totaal onwettelijk en wat als er eens en zwaar ongeval gebeurt met een patiënt aan boord is die dan verzekerd en wat met de Belgische bestuurder van deze .

Graag hoor ik jullie reactie op deze want volgens mijn kan dat niet en is het ook een goede truc om inkomsten te verstoppen.

Vele groeten
Bruno
Ambubruno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2014, 20:26   #2
tandem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambubruno Bekijk bericht
Hier in de regio Kempen is er ongeveer twee jaar geleden door een Nederlandse private Ambulancedienst een Belgische VZW opgericht die secundair en primair ziekenvervoer doet. Het commercieel secundair ziekenvervoer word gedaan met ziekenwagens die ingeschreven staan en ingeschreven in Nederland en dus ook NL nummerplaten hebben. De ziekenwagens worden bemand door Belgisch personeel die ook ingeschreven staan onder de Belgische wetgeving. Volgens mijn is deze totaal onwettelijk en wat als er eens en zwaar ongeval gebeurt met een patiënt aan boord is die dan verzekerd en wat met de Belgische bestuurder van deze. Graag hoor ik jullie reactie op deze want volgens mijn kan dat niet en is het ook een goede truc om inkomsten te verstoppen. Vele groeten Bruno
En wat is juist het probleem? In een 'liberaal' Europa staat het vrij om te kiezen welk systeem je het meeste geld opbrengt. Dat Europa zelf achterloopt met de synchronisatie van de wetgeving staat hier los van, net zoals de Euro zijn er ook Europese nummerplaten. Verzekeringen zijn daar mi ook op voorzien, misschien is het gewoon goedkoper om dat zo te doen. 'Inkomsten verstoppen' is een vreemde term samenleving zoals de onze, het is dat wat het systeem ons vraagt om te doen.

Laatst gewijzigd door tandem : 2 maart 2014 om 20:28.
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2014, 21:11   #3
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambubruno Bekijk bericht
Hier in de regio Kempen is er ongeveer twee jaar geleden door een Nederlandse private Ambulancedienst een Belgische VZW opgericht die secundair en primair ziekenvervoer doet.
Het commercieel secundair ziekenvervoer word gedaan met ziekenwagens die ingeschreven staan en ingeschreven in Nederland en dus ook NL nummerplaten hebben.
De ziekenwagens worden bemand door Belgisch personeel die ook ingeschreven staan onder de Belgische wetgeving.
Volgens mijn is deze totaal onwettelijk en wat als er eens en zwaar ongeval gebeurt met een patiënt aan boord is die dan verzekerd en wat met de Belgische bestuurder van deze .

Graag hoor ik jullie reactie op deze want volgens mijn kan dat niet en is het ook een goede truc om inkomsten te verstoppen.

Vele groeten
Bruno
Euh ???
Hopelijk ontvoeren ze geen Belgische patiënten.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be