![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams Belang Enkel sympathisanten van Vlaams Belang, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'Vlaams Belang' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Het vlaams blok initiatief Vlaams belang vind een tof maar een eenzijdig vlaams blok initiatief heeft het blok nooit aan gedacht om dat initiatief samen te werken met andere partijen (bv N-VA).
[font=Times New Roman][size=3][/size][/font] |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Dat komt omdat de N-VA ook niet wil samenwerken met het Vlaams Blok. Sterker nog, in plaats van één Vlaams-nationaal alternatief te bieden in een kartel, zijn ze samengegaan in de belze CVP. Dit uiteraard enkel en alleen om de posjes...
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar je moet begrijpen, Axel nort, dat niet het Vlaams Blok maar de N-Va de deuren heeft dichtgesmeten (en blijft dichthouden) op een samenwerking die al jaren geleden, ten tijde van de Vu-Id werd aangeboden. Een wederzijdse goedkeuring is nodig voor eender welke samenwerking. Maar als een partner blijft roepen met Paars-gecoordineerde termen als "racisten" "anti-democraten" enzoverder, is een samenwerking best moeilijk. Ik zou hopen dat dit een gevolg was van de manier waarop de Vlaamse beweging oorspronkelijk was gesplitst (door het egmont-pact), maar helaas, de reden is dat Geert Bourgouis (en niet zozeer de N-VA achterban) meeheult met de regering wat betreft het cordon Sanitair.
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Achja het is niet het Vlaams Blok dat achter de N-VA moet hollen, volgens mij moet het eerder andersom zijn.
Denken jullie er wel eens aan dat indien het Vlaams Blok met de N-VA zou samenwerken, we eig. een stapje in de tijd terug zetten? En wat is dan het resultaat geweest..?
'Let the baby have is bottle.' - Homer Simpson Laatst gewijzigd door *M@g!C* : 15 september 2004 om 21:18. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() daar kan ik toch niets aan doen.
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Mijn beste ik ben nog alijtd baas over mezelf
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Kom kom, niet té vijandig tegenover de NVA, mannekes
![]() Wij als Blokkers zouden ondertussen toch al moeten weten dat beledigingen enkel leiden tot koppigheid en radicalisering...
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
#12 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Burger
|
![]() Citaat:
'Let the baby have is bottle.' - Homer Simpson Laatst gewijzigd door *M@g!C* : 19 september 2004 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |