![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | ||
|
Vreemdeling
|
Slechts 50% van belgische gezinnen kan sparen.
Sluit de N-VA de helft van de Belgische gezinnen uit van hun gemeenschap waar werken, sparen en ondernemen centraal staan ? Als je niet kan sparen lijkt ondernemen mij nog een moeilijkere stap. Citaat:
Citaat:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...omie/1.1696751 http://www.tijd.be/nieuws/politiek_e...75596-3136.art |
||
|
|
|
|
#2 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nog even en Vlaanderen staat wat betreft ondernemingszin op het niveau van Wallonië. Waar moeten de jaarlijkse miljardentransfers dan vandaan komen als de gevolgen van het gebrek aan ondernemers identiek zijn aan die in Wallonië en Brussel? En wie buiten ons gewaarde vvorstenhuis, onze "volksvertegenwoordigers" en de CEO's van overheids-en andere bedrijven gaat d�*n nog kunnen sparen? Nochtans heeft de N-VA nog nooit deel uitgemaakt van de regeringen die verantwoordelijk zijn voor de hoogste loonkost ter wereld.
|
|
|
#3 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.tijd.be/dossier/loonstudie Het gaat hier om 19 Europese landen, en 'slechts' in 2 combinaties is in België de loonkost het hoogst van die 19 (bij een arbeider met een bruto loon van 32000 euro). Kunt u mij dan een keer uitleggen hoe 'de loonkost' in België het hoogste kan zijn ter wereld? |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Goe zot gij. Laat de nva maar eens los, ge gaat rap zien wat het betekent dat de sociale zekerheid terug zeker wordt, en vooral sociaal voor hen die er niet van profiteren, maar het nodig hebben. Of hebt ge een onweerstaanbare drang naar de sociale zekerheid van Griekenland ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#5 | ||
|
Vreemdeling
|
Bedankt voor de reacties maar niemand heeft mijn 2 vragen beantwoord.
Knuppel, Citaat:
De schoofzak, Citaat:
Het is de N-VA die voorwaarden stelt om deel uit te maken van hun gemeenschap. Nu, 50% van de Belgische gezinnen kunnen niet voldoen aan die voorwaarden. |
||
|
|
|
|
#6 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het feit dat al die bedrijven in Vlaanderen liggen, dat de Vlaamse minister van werk een N-Va-er is, wordt precies doodgezwegen door de massa. Want ja, N-Va bestuurt blijkbaar nergens mee en is nergens verantwoordelijk voor. Wat doet die Muyters dan eigenlijk voor zijn geld? Alleszinds zich niet bezighouden met zijn sportbeleid ook, anders zou een toptalent als Bart Swings waarschijnlijk niet moeten gaan bedelen en schooien om genoeg budget bij elkaar te krijgen om deftig te kunnen trainen om zich op de OS voor te bereiden. Maarja, als goeie Vlaming ben je waarschijnlijk niet verondersteld om verder te denken dan je neus lang is. Of is het verder denken dan de puntje van je calimerobek? |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT)
|
|
|
|
|
|
#8 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De prutsers zijn degenen die doen alsof Vlaanderen verantwoordelijk is voor de schandelijk hoge loonkost én belastingdruk in België, en die het onvermogen van 50% van de Belgen om te sparen eveneens in de schoenen van de Vlaamse regering schuiven. Citaat:
|
|
|
#9 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Strovski bepaalt in zijn draad waarover er wel en niet gediscussieerd wordt, hé. Als je hem niet volgt in zijn aanval op de N-VA kan je beter zwijgen, want d�*t is overduidelijk de bedoeling van onze newby.
|
|
|
#10 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ken jij het verschil tussen een trol en een andere trol?
|
|
#12 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#14 |
|
Banneling
|
Geeuw!!
Jij zegt in post 3 van deze draad het volgende: 'Nochtans heeft de N-VA nog nooit deel uitgemaakt van de regeringen die verantwoordelijk zijn voor de hoogste loonkost ter wereld.' Ik bewijs je zwart op wit via het artikel in de tijd dat de loonkost in België onmogelijk de hoogste ter wereld kan zijn, als die nog niet eens de hoogste is in het vergelijk tussen België en 18 andere Europese landen. En nu trek jij er zaken bij die helemaal niks met loonkosten te maken hebben - zoals belastingsdruk - om toch nog je gelijk proberen te halen? Hoe triestig is dat eigenlijk? Wat is je volgende move: beginnen over brandstofprijzen?! Laatst gewijzigd door SMI94 : 15 maart 2014 om 15:16. |
|
|
|
|
#15 |
|
Vreemdeling
|
Knuppel,
ik val niemand aan noch verwijt iemand iets. Zoals ik al zei: ik stel simpele vragen. Als ik het graag over het waarom bedrijven naar het buitenland trekken had, denk ik dat ik dit gegeven meteen als titel had gebruikt. Logisch toch ? Maar als jij over JOUW onderwerp perse hier wil discussiëren be my guest. Ik vraag mij alleen af waarom jullie naast de kwestie antwoorden. |
|
|
|
|
#16 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Meer Belgische gezinnen zouden kunnen sparen indien de overheid niet 50% van alle geproduceerde welvaart in beslag neemt.
|
|
#17 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Omdat iemand wél kan sparen wil dat trouwens nog niet zeggen dat hij zijn spaargeld in een onderneming WIL steken. Je zou de dag van vandaag zot moeten zijn om dat te doen. Ik heb mijn povere spaarcentjes eind vorig jaar zelfs afgehaald omdat ik het de regering niet gun dat ze ook daar nog eens knabbelen, terwijl mijn met zoveel moeite bijeengespaarde centjes toch al nauwelijks nog wat aan intrest opbrengen. En ook d�*�*r zit de N-VA voor geen flikker tussen. Als je wil vitten op de N-VA, mij goed, maar doe dat dan op een eerlijke manier in plaats van je dubbele agenda te verpakken in een aantal sociaal verpakte vragen.
|
|
|
#18 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Foute reactie vermits het de regering en niet de N-VA is die als schuldige wordt aangewezen.
|
|
#19 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|