![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Als reden geven ze de werkdruk aan.
Ik herinner me dat het Rekenhof vorige federale verkiezingen er als de kippen bij was om die beloften na te rekenen. Toen dachten ze nog dat N-VA een gemakkelijke hap was om in te bijten. Of hebben bepaalde partijen teveel blunders staan in hun kiesbeloftes? Of zou het kunnen dat ze bij N-VA nog niet zo slecht hebben gerekend in tegenstelling tot de trado's? http://www.standaard.be/cnt/dmf20140318_01030568 Laatst gewijzigd door giserke : 18 maart 2014 om 17:07. |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kus nu m'n kl...
Moderator ??? Amaai, die mig zit op de helft van de topic's met z'n onzin... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 19 maart 2014 om 07:41. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Valt de waarheid niet meer te pruimen? Laatst gewijzigd door marie daenen : 19 maart 2014 om 09:20. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds gisteravond spamden enkele vreemde snuiters het hele forum vol. Tot het archief toe. Er was duidelijk geen mod van dienst dus heb ik Maarten Malaise gemaild. Korte tijd later waren de spammers en hun honderden post verwijderd. Het was op die posts dat Boduo reageerde.
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel bedank voor de openlijke uitleg die u mij gegeven heeft via een andere weg; ik heb uw eerlijkheid en rondborstigheid ten zeerste gewaardeerd. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() is Knuppel rondborstig?
|
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling